[vage prog?] Pjotr G - Slide Past Me

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Hallo Jungs,

Heb een vrij vage track gebouwd.

download:
http://www.whiteroachproductions.nl/tracks/Pjotr_G_-_Slide_Past_Me.mp3

Meeste drums en dat gefilterde ambient dingetje zijn Roland MC-307, "echte" percussie is sampler, ride is TR-909, bassline is Nord Rack 2. Gemixed op Behringer MX2442, galm en reverb Zoom RFX-1000's, compressie LEM CLX2. Ook veel dank aan cooledit's effecten de hele track door op de drums.

Graag hoor ik wat je denkt over dit brouwsel :p

Groeten PJ
 
dit klinkt best wel lekker.
een goede track dit. :okdan:
ook wel beter van compositie (en minder monotoon) dan je andere tracks.
ik zou na 4 min. toch een nieuwe geluidje ofzo introduceren omdat het dan wel
weer een beetje saai begint te worden.
 
Zoo......nette track zeg! Heerlijk relax :z

Ik mis alleen wat bas. Misschien niet zozeer in de kick; maar misschien had er wel een mooie ronde bassline bij gekund oid.
Leuk trouwens, die drum variaties.
:okdan:
 
damn zeg... hoe ben jij zo goed geworden? welke weg heb je afgelegd? hoeveel keer heb jij gevloekt en overwogen of je je dx en mc tegen de muur ging gooien of zou herbeginnen?
 
leuke track. Geinige effecten. :okdan: Kan er verder weinig over zeggen. Klinkt gewoon ok.
 
:) ben blij met de overwegend positieve reacties. Een bassline zit er overigens wel in (vanaf 1:17). Misschien moet deze wat harder.

En vloeken doe ik bij muziekmaken alleen als apparatuur me shit geeft/vast loopt :D
 
:okdan:

Ik zelf vind je andere tracks ook goed. misschien wel iets beter.. daar zit wat meer drive in.
 
Vette track! Beetje minimal housig...

Al mis ik wel iets in deze track... Die pads mogen van mij iets meer naar achter, en dan een of ander subtiel sinus leadje erbij als rode draad in de track...
 
Fijne track, erg mooi gemixt. Ik zou willen dat ik zoiets kon maken!
 
Back
Top