NAMM 2004! Verwachtingen?

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.367
Locatie
hete kolen
Binnenkort begint de NAMM weer.
Voor mij persoonlijk een moment om naar uit te kijken.
Wat voor apparaten heeft men nu weer verzonnen? Wil ik het hebben? Leuke updates? Waar moet het vakantiegeld dit jaar naar toe?

Ik vroeg mij af of jullie verwachtingen hebben van de komende NAMM.
Ideeen over welke apparaten er op de markt komen. Misschien geruchten die al gaan.
Zijn er bepaalde zaken waar je op hoopt of die je verwacht?

Roept u maar.....

groet

Tom
 
Om zelf dan maar de rij te openen.

Ik hoop dat Roland uit de kast komt wat betreft nieuwe firmware voor de Varios.

groet

Tom
 
Re: NAMM 2004! Verwachtingen?

Origineel geplaatst door Tom 32
Binnenkort begint de NAMM weer.
Voor mij persoonlijk een moment om naar uit te kijken.
Wat voor apparaten heeft men nu weer verzonnen? Wil ik het hebben? Leuke updates? Waar moet het vakantiegeld dit jaar naar toe?

Ik vroeg mij af of jullie verwachtingen hebben van de komende NAMM.
Ideeen over welke apparaten er op de markt komen. Misschien geruchten die al gaan.
Zijn er bepaalde zaken waar je op hoopt of die je verwacht?

Roept u maar.....

groet

Tom

Tom, je geeft je vakantie geld toch niet uit aan spulletjes???8)
 
ik leg geen verantwoording af over mijn financieel beleid :D ;)
 
Korg komt met een aantal nieuwe dingen, wat weet ik niet het staat op hun site dat ze met "iets" gaan komen...
 
Ten eerste.

Topdraatje! :okdan:


En de Messe is altijd leuk om synths te kietelen. :)
Of deze keer het stukje analoge synths nu groter geworden is?
Mag hopen van wel, want de vorige keer was het veeeeels te klein.
Zit wel in de planning in elk geval.

Maar die NAMM?

Kweenie. Misschien komt Korg uit de kast. Hoop van wel.
Ben wel bang dat velen zich op hun bolletje krabben over de grote bak die je dan nodigt moet hebben.

De polyevolver komt misschien daar ook wel uit.

Nog meer geluidskaarten en controller surfaces natuurlijk.

En andere spannende baanbrekende dingen?
Denk eerder veel ouwe wijn in nieuwe flessen.
 
Ik hoop dat Roland met 3d party effect-kaarten voor de
VS2480 komt... (ter vervaging van de VS8F2 die helemaal
niet slecht is trouwens)
Ze hebben natuurlijk al een paar keer zoiets
beloofd, maar het is nog steeds niet op de markt...

Zou wel graag een Eventide kaart in m'n Roland hebben,
bwahaha... maar ik vermoed dat als het gebeurt het geen
Eventide zal zijn... :D

Wat betreft de Poly-Evolver, dat zou best kunnen... de
beta-units zijn al een tijdje in test!

Mvg.

CoolRunning
 
Een nieuw workstation van Korg

Een nieuw workstation van Korg

Origineel geplaatst door Blinx
Korg komt met een aantal nieuwe dingen, wat weet ik niet het staat op hun site dat ze met "iets" gaan komen...

Volgens mij is dat 'iets' misschien wel een Korg Triton Extreme. De geruchten hierover doen al een tijdje de ronde op Motifator en IA. Trouwens, als je even zoekt met Google dan vind je o.a. dit. Bv "Get more info on Korg Triton Extreme 88-Key Workstation Buy Korg ". De links zelf leiden echter niet tot meer info. Boze tongen beweren dat dit zou kunnen zijn omdat sommige dealers de info reeds op hun website hadden geplaatst en door Korg USA werden verzocht om dit 'nog niet te vermelden en nog geheim te houden tot ... 15 Jan 2004'.

Je zou hem zelfs al kunnen kopen, hier En als dan blijkt dat Musicians Friend daarachter steekt.

Zou dus best kunnen. Ach, nog enkele dagen en dan barst het NAMM festijn weer los.
 
mLAN

mLAN

Natuurlijk zit ik zelf vooral te wachten op nieuws van Yamaha. Vooral op het vlak van mLAN heeft Yamaha 'een en ander' beloofd, ben alvast benieuwd.

Trouwens, ik gok even dat Yamaha ook met nieuwe DAW's op de proppen komt. Korg heeft net z'n gamma vernieuwd met de D1200mkII en D1600mkII en de nieuwe D16XD en D32XD.

En wie weet, komt er ook een Motif ES Rack.
 
ik verwacht software voor de varios waarbij ik zelf denk dat ze met een drumsynth ala 909
komen. en ik denk dat andere merken ook hardware racks met software synth gaan brengen
ala varios en noah.

van korg verwacht ik een uitbreiding op de nieuwe electribe serie (die in mijn ogen niet succesvol is)

Op software gebied valt er weinig te raden, daar zou echt van alles kunnen gebeuren.
 
tis misschien ni voor nu mor ik hoop dat korg ooit een TubePreamp (stereo wel te verstaan)
uitbrengt bijpassend voor de microkorg, ik zou het MicroTUBE noemen
met het overeenkomende microkorg design, met 2tubes zoals de EMX, ESX

misschien moeten we is nen thread oprichten met nieuwe voorstellen
van eigen ideeen? die je graag zou hebben maar nog niet mogelijk zijn,
een eigen ontwerp?
 
ik hoop gewoon dat er eens iets NIEUWS komt...

al die uitbreidingen/variaties op een thema.....:stupid
 
De Triton Extreme zal wel een minus-de-arranger-zooi maar-evengoed-met-het-kleurentouchscreen zijn van de PA1X. Oh ja, en dan KARMA functionaliteit erbij ingebouwd. How's that? En, voor de fans, helemaal maxed out met de sample-RAM en al een MOSS-expansion ingebouwd.

En helaas zal er ook vast wel weer die gruwelijke portamento-bug in zitten (die hebben ze bij de Triton Studio en de PA1x ook niet opgelost) Sla de laagste toets aan op een monofone stem met portamento. Sla de hoogste toets aan. Hoor de duidelijke 'stappen' die het ding maakt.
 
Origineel geplaatst door Yoozer
Oh ja, en dan KARMA functionaliteit erbij ingebouwd.

Ik denk niet dat de KARMA engine erin zou zitten want Stephen Kay heeft enkele dagen geleden al op het Karma Forum gezegd dat hij niet officieel op de komende NAMM aanwezig zal zijn, dus gewoon als bezoeker.

Lijkt me sterk als bezieler van KARMA, dat je dan niet officieel acte de presence geeft, als men je technologie in een nieuw workstation zou introduceren.

Gelukkig is 15 januari niet meer veraf en worden we spoedig iets wijzer.
 
Origineel geplaatst door Bass
ik hoop gewoon dat er eens iets NIEUWS komt...

al die uitbreidingen/variaties op een thema.....:stupid

helemaal mee eens.

wanneer komt er nou eens een keyboard met polyfone aftertouch. wanneer wordt DAAR nou eens een keer aandacht aan besteedt?!
 
Back
Top