korteloopishetwatvraagjejedanaf

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
:D

ik vind em wel energy hebben dit fragmentje. wat jullie?

hit/mis maw doorgaan of trashen deze groove?

gr
Arv

 
tis maar een fragmentje natuurlijk, maar ik wil nog de bassdrum gaan layeren met iets smerigs ofzo. Ook heb ik hier niet de strings bijgeplaatst, maar die wil ik er wel ingooien. en nog wat andere kleine dingen en het allebelangrijkste: het arrangeren tot iets geinigs
 
Sorry ik heb hem beluisterd maar vind hem te dun klinken en mis idd de ''energy''
Vind het ook allemaal niet zo strak lopen.

Dus al het aan mij ligt ''Trashen'' en geen tijd meer aan verdoen :biertje:
 
[smoes mode on]

heh, ja het was eigenlijk maar een probeersel (net als de vorige keer) aangezien ik een nieuwe werkmethode aan het uitproberen ben en ff snel een 4x4 patroontje in elkaar geknutseld heb. Voor de rest geen bijzonderheden maar ik was met een andere track bezig die ik met dezelfde werkmethode ga afmaken

@dob> idd totaal geen orginele beat! :D

[smoes mode off]


greetz
Arv
 
Vind 'm helemaal niet zo slecht! Bas zou iets dikker met iets meer attack mogen, maar de plaats van de noten (timing kan iets beter door flauwe attack) vind ik wel lekker grooven.
 
hmm, ik ga eens eerlijke kritiek geven waar je zo totaal niets mee gaat zijn...

er is best wel iets mee aan te vangen denk ik, en het klinkt niet slecht, maar eerlijk gezegd,
ik "voel" het niet in dit fragmentje...

dat waren mijn twee centen...

succes er mee
:D


-cloudy
 
ik snap je tip 6, bedankt daarvoor!


ps, dit is een ander liedje dan de laatste track die ik gepost heb net.. ;)
 
Origineel geplaatst door bionrg
arv, 13 in een dozijn spullen... ;)

i know.. het was een R8 drumcompu probeerseltje.. hehe! Toch vind ik wat dat betreft de 909 samples er verrekte goed uit de R8 rompler komen. De R8 is volgens mij behoorlijk onderschat, er zitten namelijk erg veel functies op om je ritme een human feel te geven. Dit komt vooral tot zijn recht bij 'real drums' samples natuurlijk. Als je de interne demos hoort, denk je "hmm, inderdaad net echt"..

dus ik ben nog steeds bij met me R8.. (nu alleen nog een 808 data card..... )
 
Back
Top