DJ Tiësto is een grote rip off!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Yep.

Altijd weer grappig om reacties van die mensen te lezen terwijl het eigenlijk nergens over gaat.
Een of ander vaag excuus zoeken om een of ander persoon of instantie af te kraken om weet ik wat te bereiken.
En dan niet wetende dat het geen enkele invloed wat dan ook heeft. Nou ja misschien op je eigen belevingswereld.
Interessant fenomeen eigenlijk. Het zal wel weer eens met hormonen of zo te maken hebben uiteindelijk.
Dat je stoer bent als je anderen af gaat katten. Doet me denken aan die Bert Haanstra film over apen.
Daar deden ze ook zulke streken uithalen. En dit anno 2004 (bijna)
 
Jaja, de zij-lijn.
0900-ZIJ LYN :D
 
Nee, maar ook voor HEM. (niet Hem he, da's een andere lijn.)
 
HEM? da's toch van die shampoo... voor HEM en HAAR... nee ik denk dat je dat de HIJ-LYN bedoeld... offe?


erm... ff een paar passen terug dan maar...
heeft het enigtueel (?!) ook te maken met het feit dat Thijs nog wel die simpele energie heeft die sommigen van ons 10 jaar geleden ook hadden en dat ze DAT nou juist niet kunnen verdragen omdat ze het zelf kwijt zijn?
je zou ook blij kunnen zijn voor hem en je indenken hoe het zou zijn als jij hem was... erm :D

aldus dhr, drs. ing. 6 trak, psycholoog aan de open unisoniteit der lage lonen-landen... ofzo
 
tiesto afzeik thread nummer 2...

Hou toch op allemaal...

Als morgen tieso naar iedereen hier zou bellen, zijn er zeker 90% die: 'ja ik wil graag een nummer voor je maken' roepen, en daarna ruim een uur lang lopen nakwijlen als een hond die 200km heeft gelopen.

flikker toch op.....
Als ze normaal toestellming gevraagt hebben en ga er maar van uit dat ze dat hebben gedaan is er nix mis mee.

BV: Dr. Dre jat ook alles bij elkaar voor zijn producties en daar hoor je niemand over, en zo zijn er nog wel meer....

laat hun toch het geld verdienen dat jij ook graag zou willen, en hou op met dit soort threads!

een boze Marc :(
 
Kont Rover Scheel

Kont Rover Scheel

O jee, die Jays is dat niet van die tweedehandsmuziek met een kinderliedjes-
zaagtand eroverheen ???
Nee, dan maar de Leidse Sleuteltjes, de Damrakkertjes of Sweet Sixteen.

ISPdeRuiter
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
tiesto afzeik thread nummer 2...

Hou toch op allemaal...

Als morgen tieso naar iedereen hier zou bellen, zijn er zeker 90% die: 'ja ik wil graag een nummer voor je maken' roepen, en daarna ruim een uur lang lopen nakwijlen als een hond die 200km heeft gelopen.

flikker toch op.....
Als ze normaal toestellming gevraagt hebben en ga er maar van uit dat ze dat hebben gedaan is er nix mis mee.

BV: Dr. Dre jat ook alles bij elkaar voor zijn producties en daar hoor je niemand over, en zo zijn er nog wel meer....

laat hun toch het geld verdienen dat jij ook graag zou willen, en hou op met dit soort threads!

een boze Marc :(
Marc, niet boos worden! Dat doe ik ook niet!

Maar ik vind het ook triest! Ik zou willen dat mensen zoals Tiesto, JunkieXL enzovoort hier eens uit komen leggen hoe ze het doen. En die batterij producer die erachter zouden zitten volgens iedereen die het heer weer eens beter weten.. Als ik hun was zou ik zeggen: "Sodemieter eens op synthforum.nl! Als dit stelletje jaloerse gasten synthliefhebbers zijn dan moeten ze leren luisteren ipv het lelijk vinden omdat het toevallig geld op levert."

Ik ben het gezeur over dat trance kut is en tekno VET cool ook helemaal zat. Waarom mogen mensen geen symphonische rock, trance of commerciele platen maken? Die laatste stijlen halen toevallig wel het meeste uit synths!

Omdat deze discussie al een keertje heel lang door gegaan is sluit ik hem nu. Respecteer mensen nu eens een keertje en luister eens een keer goed naar die nummers.. Daar kun je zeker iets van leren!
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top