DJ Tiësto is een grote rip off!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Niemand wordt zelf ook maar 1% groter, door een ander naar beneden te halen.

Laat die Tiësto zijn ding toch doen?

Blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die hem graag bezig zien. Zijn al die mensen dan "dom"of wat dan ook?

Laat ieder in zijn eer, en zorg dat je het zelf beter doet.

Ik heb de indruk dat niet de muziek van Tiësto wordt aangevallen, maar zijn persoon zelf ( cfr. de uitspraken)

"de gustibus et coloribus non est disputandum"


Take care

EF
 
Zou die Thijs ook Breezers drinken?
Hij is gewoon erg fout bezig die vent!
 
Ow ja, ik vind Raheem23 niet bepaald sympathiek qua opmerkingen enzo.
Al helemaal niet zo vlak voor kerst.
 
Ja dan heb ik altijd met de kerst he :D

Daar wordt ik altijd super aggresief van.

Maar in plaats van oude dametjes te beroven of treinconducteurs inmekaar slaan hou ik me maar bezig met DJ Tiesto :D
 
en nog homo ook......

attachment.php
 
okee een foto, en daarna ga ik eerst eens lezen, sander deze bedoelde je? :)
edit: foto weg, 2 keer is wel errug veel onder elkaar
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Raheem23
Ja dan heb ik altijd met de kerst he :D

Daar wordt ik altijd super aggresief van.

Maar in plaats van oude dametjes te beroven of treinconducteurs inmekaar slaan hou ik me maar bezig met DJ Tiesto :D

Gelukkig mag je straks weer op kerstbomenjacht denk ik maar :D
 
Origineel geplaatst door C738
Kijk um nou stralen man, dat is een gelukkig mens!

Maar niet okselfris.

Dat zijn die breezers he. Daar ga je van zweten en happy van kijken.
 
is iedereen hier jaloers.. of .. ?

die gast mag van mij zijn wat ie wil, hij doet gewoon waar ie goed in is! en of dat bevalt of niet moet ieder voor zichzelf uitmaken, maar feit is dat het concept dat thijsje op de markt zet erg aanslaat.
dat de gemiddelde fan wellicht niet in staat is om verder te kijken dan de neus lang is danwel geen muzikale smaak zou hebben, prima!

als ik iets kan bedenken dat sommige puristen "dom" vinden wat mij bakken geld oplevert... mwah ! noem mij maar dom dan hoor! :D

doe het nou eerst zelf eens beter en ga dan iemand afzeiken. we zijn tenslotte allemaal in staat om het beter te doen dan 1 iemand die "toevallig" succes heeft omdat zijn fans zo dom zijn
 
owja. bovenstaande was even off topic.

on topic: heeft tiësto nou zelf inspraak in zijn nummers of heeft 1 van zijn producerende mensjes nou echt een complete tune (hook,whatever) gekopieerd?
 
Iets typisch Nederlands........................ niet trots zijn op andermans succes. Weer de mentaliteit van: doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

Laten we even eerlijk wezen, hij heeft de top gewoon bereikt. Hij is opgeklommen in de tijd dat 'zijn trance' niet eens echt commercieel was, maar gewoon een groot publiek aansprak. Misschien is hij wel een van de eersten geweest die zo'n 'nieuwe stijl' neerzette.

Succes heeft nu eenmaal een commerciele waarde.
 
Dit soort jatwerk is gewoon zwaar "tijdbesparende geldmuiterij", dat is gewoon valsspelen en nog vrij simpel ook. "you're the weakest link,good night!". En agz hij niet de enige op het moment is kunnen we net zo goed elk ander top40 artiest dr bij pakken. De muziekmaatschappij gaat gewoon naar de klote. het is alleen maar geld,geld,geld. misschien hun wraak op de mp3/piracy kwestie. we zien wel wat de toekomst ons brengt, al zouden dat maar een handvol SF'ers zijn die het gewoon "begrijpen" en zich niet laat overhalen door het genot van geld. "B yr'self and no one else". :mega:
 
ik heb de boxershort van dj tiesto. zit heerlijk, maar durf hem niet te wassen. heb hem een keer gekregen in een darkroom ergens heel vaag. weet niet meer hoe :D
 
he he...
ben ik ff lekker blij dat ik slechts muziek maak voor mezelf en wanneer ik er zin an heb en niet mijn gal hoef te spuwen...
wat voor sommige, niet nader te noemen, mensen in deze thread niet op gaat...

ach, zo gaat het toch met alles... je doet je best maar een of andere glad pratende, in het nette pak gestoken lamlul die nergens kaas van heeft gegeten pikt jouwn terrein in en speelt alles klaar met z'n brede glimlach op z'n smoel...

Origineel geplaatst door sander
en nog homo ook......

attachment.php
gadverdamme... en hij komt klaar op een wel hele vreemde plek... zie je dah? :D
 
Laatst gewijzigd:
:dj: :halleluja

:eureka:

:confused:

=(

:W

:z

:Z

:duivels:

:bekdicht:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top