track, een kijkje in de keuken van unic, zijn andere muziek

Unic

El Musica
Lid sinds
3 Maart 2003
Berichten
2.987
Locatie
Nederland
Ik dacht laat ik eens wat posten wat ik hier nooit hoor. Genre hoor ik wel van anderen....?

Dit heb ik vorig jaar gespeeld toen mijn kat dood ging, en heb het prompt opgenomen.
Gewoon voor me weg gespeeld op orgel en synth.

Ik zou zeggen luister naar de muziek en de sfeer, en niet zo naar de onbalans dikwijls en de speelfouten:)

reacties mogen:)

greotjes
Joy.mp3
 
doe je goed.. sfeer heb je wel voor elkaar gekregen.. vooral mooie synth sounds ennuh lekker rustig ...
wat moet ik er verder van zeggen...
shit van je katze!
 
Mooi stukje muziek en vooral mooie sfeer. Spijtig van je kat, maar welk baasje brengt een ode aan zijn kat. Daar zal hij vast blij mee zijn. Alle eer aan de kat die heen is.
 
Niet lullig bedoeld ofzo,maar stuur het eens naar een begrafenis onderneming. Mischien kunnen ze het gebruiken als intro ergens voor en wie weet.
 
:duivels:

Ik zal deze track morgen eens ff keihard door de spekers laten knallen: ramen en deuren open, volume op 11.
Hopelijk gaan alle katten hier dan ook dood!

:duivels:
 
OEI!!!
dit zijn tips, geen kritiek:

doe alsjeblieft wat aan die piano...zorg dat je aan the grand van steinberg komt...dit klinkt frans bauer! (MIDI dus)

probeer ook ens echte strijkers :)

ow nog een tip: wees voorzichtig met quantisen...je haalt zo veel emotie uit je stuk..

succes :)
 
Origineel geplaatst door Cozko
:duivels:

Ik zal deze track morgen eens ff keihard door de spekers laten knallen: ramen en deuren open, volume op 11.
Hopelijk gaan alle katten hier dan ook dood!

:duivels:

Kijk dat is nog eens kritiek "daar kun je wat mee!". Duidelijke taal van een dierenhater.
Kun je wel denken, maar ik vind dit ongepast, omdat het hier emoties betreft van een synthforummer die echt kan spelen en gevoel in zijn song legt.
 
Origineel geplaatst door Cozko
:duivels:

Ik zal deze track morgen eens ff keihard door de spekers laten knallen: ramen en deuren open, volume op 11.
Hopelijk gaan alle katten hier dan ook dood!

:duivels:

Aan mensen zoals jij hebben we geen zak.
 
Origineel geplaatst door Cozko
:duivels:

Ik zal deze track morgen eens ff keihard door de spekers laten knallen: ramen en deuren open, volume op 11.
Hopelijk gaan alle katten hier dan ook dood!

:duivels:

Gelukkig kan ik wel wat hebben, en vooral van mensen zoals jij.

JIj zet je werkelijk waar heel lelijk te kijk.....Ongelooflijk........gefeliciteerd.

jij staat op ignore voor ever!
 
Ik had eerst de neiging om na enkele minuten niet meer te luisteren maar dan vanaf 4.30 wordt het pas echt goed. Het lijkt alsof je wil eindigen met de boodschap "Kop op, hoop doet leven". En het einde eindigt ook met die trend. En dat vind ik altijd goed want ik hou wel van een 'happy end'.

:okdan:
 
Back
Top