DJ Donkey Kong / ED-Sarin & Gloomy - Derby EP (June, 2018)

Hey, dank jullie wel, fijne gasten :)

Ja, kan wel kloppen hoor, ik ben de volumes op mekaar vergeten afstellen.

Doen jullie dat in jullie DAW of gebruiken jullie een ander programma hiervoor ?

Thanks allemaal, fijne werkweek.. of verlof..

Gloomy.
 
Echt zwaar zitten spacen op een stuk halverwege het begin
..... zeg maar daar kom ik later op terug
Hoop ik
 
Haha Tragma, "hoop ik".. ben je vannacht gestorven dan ? Ik leef alleszins nog gelukkig :)

Hey, bedankt om te checken man, apprecieer ik van harte.

Je moet weten dat zowel Eduard, als ik, afwijkingen vertonen in de hersenpatronen. Dus deze muziek is gemaakt door "zeer bijzondere individuen".. Dat hoor ik ook aan onze muziek, en zéker aan die van Spacechicken..

Het was altijd zeer leuk samenwerken.. we vulden mekaar volledig aan.

Fijne werkweek iedereen ;)

Gloomy.
 
Haha Tragma, "hoop ik".. ben je vannacht gestorven dan ? Ik leef alleszins nog gelukkig :)

Hey, bedankt om te checken man, apprecieer ik van harte.

Je moet weten dat zowel Eduard, als ik, afwijkingen vertonen in de hersenpatronen. Dus deze muziek is gemaakt door "zeer bijzondere individuen".. Dat hoor ik ook aan onze muziek, en zéker aan die van Spacechicken..

Het was altijd zeer leuk samenwerken.. we vulden mekaar volledig aan.

Fijne werkweek iedereen ;)

Gloomy.

ja het is heel leuk altijd geweest in belgie.
en ook als we dan samen muziek gingen maken.
we smeden onze stijlen dan tot een compositie prachtige tijden. :)
 
Haha Tragma, "hoop ik".. ben je vannacht gestorven dan ? Ik leef alleszins nog gelukkig :)
Fijne werkweek iedereen ;)
Gloomy.

Was ook een compliment hoor, was alleen te laat om 'm helemaal af te luisteren...... Komt vanavond wel :okdan:
 
Gezien het intro, vraag ik mij af in hoeverre een internationaal publiek bereikt zal worden.. :-D

Verder klonk het deels aangenaam, heb ik soms wat geskipt en misschien download ik 'm nog op mijn externe schijf die hard aan vervanging toe is...

Hoe ging jullie samenwerking in de praktijk? Kun je daar wat over vertellen?

:W
 
Hey Bohemen, goeie morgen :)

De samenwerking ? Tja, Eduard heeft altijd een reis van 10 uur erop zitten als ie mij komt bezoeken.. Dan kruipen we met zijn beiden achter de computer en starten FL-studio op. Eduard maakt een stukje, ik geef daar feedback op en suggesties, dan neem ik effe over en geeft Eduard mij feedback en suggesties.. Tegen dat ie 's anderendaags naar huis gaat, is ie voor 3/4de af, en zorg ik voor de rest, zoals mixen, masteren, de laatste loodjes eraan leggen, enz..

En zo zijn we in de loop der jaren tot deze EP gekomen.

Erg leuk dat je erachter vraagt, Bohemen. Tof van je ! :)

Cheers bro !

Gloomy.
 
Een leuk verhaal! Maar heeft Eduard dan geen slaap nodig als hij tien uur moet reizen om bij je te komen?

Fl-studio is een heel fijn programma waar ik ook al jaren mee werk.
 
10 uur reizen, genoeg tijd om te slapen lijkt me :)

Flink project zeg, niet helemaal mijn cup of tea allemaal, maar zitten zeker lekkere stukken tussen. Krijg er zo nu en dan ook een lekker nostalgisch gevoel van, van die ouwe gabber plaatjes van vroeger :okdan:
 
Dank jullie wel lieve luitjes om te luisteren en te commenten, doet deugd te lezen. Ja, Eduard kan van opwinding de nacht ervoor bijna of niet slapen, dan zit ie 10 uur te reizen, dan werken we erg lang aan ons project, gaat ie laat slapen en de dag nadien, wéér 10 uur reizen.. Ik kan U zeggen : doe 't 'm maar eens na :)

Helaas draagt ie ook heel vaak de gevolgen van dit onritmisch patroon..

Thanks again, en goeienacht/goeiemorgen iedereen :)

Gloomy.
 
graag gedaan, beste Bohemen.. Collabjes zijn heel erg leuk.. alleen niet fijn als ze een usb-stick in je pc steken die malware en virussen overzet.. zo is mijn producer pc besmet geraakt.. Ook door flp-files (FL-studio files) te wisselen, of ZIP, kan je virussen binnen trekken.. Maar, die fase zijn we al lang voorbij.. niets of niemand komt nog aan mijn computers ;)

Fijne nacht man !

Gloomy.
 
Back
Top