Hx2 & e-Gloomy-nations - All Aboard / Deep House

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.125
Locatie
België
One of my best friends never saw FL-studio before in his life.. So, I wanted to make a track based on his instructions. All made in FL-studio 12.5.

A track because you "coincidental" arrived to this track. You all realize by now that we're living in a Matrix. This Matrix has been created by beings, far beyond our imaginations.. They give you sinals, everywere !!! Try to interpreter it as POSITIVE sign. The time has come that we have too realize that our "reality" is based on algorithms and stuff we simply dont understand.. Yet.

But "They" will direct you through this difficult game, called "Life"...

Go for it and enjoy our fusion :-)

Video is coming soon..

Thanks Flette !

Peace !



Is mijn Engels erop vooruit ge gaan :dubbel:

Geniet ervan.. en als jullie zin krijgen om te dansen, hou je vooral niet in. :beard:
 
Haha, ik klikte jouw nummer aan terwijl mijn eigen nummer net afliep en die van jou kwam er toevallig perfect ingemixt, was echt grappig! Erg lekkere track dit, Janneman, heerlijke groove, mooie geluiden en zelfs een enigszins repetitief techno-gehalte (voor jouw doen). Ik heb geen suggesties, deze plaat is gewoon lekker zoals hij is. Inderdaad heerlijk dansvloervoer!!
 
Wow Funk, dit is zo fijn te lezen, zo 's morgens als je uit je bed komt 8~

Ben blij dat je er kon van genieten en die beatmatch is wellicht een teken van "boven" dat deze track één dezer dagen/weken/maanden/jàren/eonen gedraaid zal worden in een club.. Dat iemand zijn camera neemt, de DJ en de reactie van het volk filmt.. en mij vervolgens doorstuurt.. Dat is op 14 jaar producen nog nooit gebeurd, en één van mijn grootste wensen, voordat ik de pijp uit ga :D

Bedankt voor je bezoekje, doet me veel plezier..

Mijn dag begint goed, houwe zo, zou ik zeggen.. voor iedereen *D

Fijn weekend allemaal :koffie:
 
Lekkere track Gloomy! Veel variatie en prima mix, zeer goed in balans. Ik houd wel van zo'n slepende snare (tenminste zo klinkt ie voor mij) in het begin. Die opbouw vanaf een min of 3 is ook lekker. De variatie die daarna komt vind ik het eerste stuk goed (tot zeg 4:20), maar daarna wat het (voor mij) net te veel (heb ik zelf meestal ook een handje van :D), heeft het nummer wat mij betreft niet nodig.
 
Lekkere track Gloomy! Veel variatie en prima mix, zeer goed in balans. Ik houd wel van zo'n slepende snare (tenminste zo klinkt ie voor mij) in het begin. Die opbouw vanaf een min of 3 is ook lekker. De variatie die daarna komt vind ik het eerste stuk goed (tot zeg 4:20), maar daarna wat het (voor mij) net te veel (heb ik zelf meestal ook een handje van :D), heeft het nummer wat mij betreft niet nodig.

Hey, dank je wel man.. Leuk om te lezen.. en je brengt me op een idee !!

Zou ik er een radio-edit van maken dan ? :dj:

Thx m8 :luv:
 



De presentatie is klaar. :W

Hier zien jullie me eens :beard: , in het zonnetje in mijn tuin.. samen met Hx2, toch één van mijn allerbeste vrienden. 8)

We zijn echt benieuwd wat jullie ervan vinden. :p

Dank bij voorbaat, enne, vergeet 'm niet te downen op Soundcloud.. :D

https://soundcloud.com/gloomer2000/hx2-e-gloomy-nations-all-aboard
 
En leuk om je eens te zien, Gloomer
:okdan:

GloomY :D

Hey yo Robi, hartstikke bedankt voor je super commentaar, ben ik heel blij mee.. Ik heb daarnet ook weer naar een vette track van jou geluisterd.

Veel succes en een goeie nacht/morgen :koffie:
 
Echt een hele dikke vette trek gloomske! Goede balans tussen herkenbaarheid/herhaling en variatie/freaky... Mix is ook dik in orde, klinkt profi. Misschien wel je beste werk tot nu toe... Die Hx2 moet jou maar eens vaker les geven in FL Studio :beard:
 
Die Hx2 moet jou maar eens vaker les geven in FL Studio :beard:

Hey Depressoptimist, bedankt voor je bezoekje en je zeer lovende woorden :o:

;)

Ja hoor, dat gaat ie zeker doen, ik denk dat ie ook de smaak te pakken heeft.. Topkerel, die Hx2 :biertje:

"Mijn beste tot nu toe", wow.. thanks. Dat heb ik al een paar keer mogen horen, dus feitelijk wil dat zeggen dat ik alsmaar beter word..

En dat is allemaal dankzij JULLIE :halleluja

:luv:
 
Soundcloud heeft tot nu toe nog maar 3 luisteraars uit heel Nederland.. Thans,

Op Youtube heeft ie 104 luisteraars gehad..

Hoe verklaar je dat ? :?

Hierbij nog even het linkje, Gloomy heeft er erg positieve vibes ingestoken :luv:



Gegroet allemaal, en een fijne dag !

Gloomy.
 
Wow wat een vette track man! De variatie doet me niet eten maar schranzen! Dat je dit gemaakt hebt in Fl vind ik zeer knap (en ik werk er zelf ook mee!)
 
Thanks Slave, a lot ! :)

Heb je de radio edit al beluisterd, daar begint dat lead achtig dingetje bijna meteen.

De muziek wordt zeer gesmaakt, ik heb de extended version bovenaan geplaatst op SC. En krijg de laatste tijd heel veel "notifications", meer dan anders.

Soit, dank jullie allen.. feedback krijgen doet deugd. Negatief of positief, tenslotte is alles goed ! :luv:

Cheers,

Gloomy.
 
Back
Top