Homerecording.be stopt ermee.

Hier ook n oud lid! Naam weet ik niet meer zeker. Het begon zeker daar en kwam daarna hier t forum bedoezelen.
 
Dag synthforumleden. Ik vond toevallig deze oude thread over het verdwijnen van homerecording.be. Voor wie de schat aan informatie daarop nog wil terugvinden, heb ik goed nieuws.

Homerecording.be wordt niet meer gehost, maar je kan het forum nog terugvinden en er zelfs nog in navigeren via deze link naar de homepage: homerecording.be | de geluidsopname en muziekproductie community

En via deze link zie je alle subforums:
homerecording.be forum - de homerecording en muziekproductie community

Dat is het werk van Wayback Machine, een automatisch internetarchief waarop je verdwenen websites kan terugvinden. Ik heb het niet getest, maar ik vermoed dat zowat het hele forum homerecording.be bewaard is gebleven als doorzoekbaar archief. Het werkt wel traag, heb ik gemerkt.

Ik was zelf lid van homerecording.be (onder dezelfde avatar Pierke) en vind het ook jammer dat het gestopt is. Vooral omdat het een echte community van pro’s en amateurs was en dat vind ik in Facebookgroepen toch veel minder terug. Maar ik weet dat de ploeg erachter veel tijd en ook wel geld moest steken in het onderhouden en modereren van het forum, zonder nog te spreken over de projecten en de offline evenementen, en zoiets stopt ooit. Ik heb dus alle begrip voor de beslissing.

Ik ben wel muzikant, maar ik speel geen synths - edoch ik heb me hier even geregistreerd om jullie dat te komen vertellen. Hopelijk hebben jullie er wat aan.

Benieuwd of ik hier nog andere oud-homerecordingleden ga tegenkomen. Exoterrestrial heeft me al begroet :-)
Dit is wel super fijn!! 😍😍
 
Back
Top