• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Homerecording.be stopt ermee.

JohnDoe29

Gedeactiveerd account
Wat jammer. T lijkt wel synthforum.be.
Nooit geweten dat t bestond.
Ik vroeg me al af waaom er steeds meer Belgen spullen te koop aanbieden op synthforum.nl.
Ik hoop dat al de info nog te lezen blijft, t ziet er iig gezellig uit in tegenstelling tot de GS.

Tease480l

Make music not war
Jammer dat het ophoud, maar ik begrijp het ook wel. De laatste tijd waren er ook veel onzin posts met allerlei oplichtingsdingen.
Wel goed om te lezen dat de informatie beschikbaar blijft, want er valt veel te lezen.
Mocht een van de moderators van Homerecording meelezen: Dank jullie wel voor alles wat jullie de afgelopen jaren hebben gedaan. Ik heb veel geleerd, gewonnen, verdiend en dat ook terug proberen te doen. Het ga jullie goed.

musicheaven

Ouwe rot
Ik heb de moderators van homerecording proberen bereiken, maar dit is niet gelukt.
Zitten er moderators van homerecording hier op synthforum? Indien ja, kan je even een pb sturen hier op synthforum? alvast heel erg bedankt!

Luctae

Ouwe rot
Is hier nog reactie op gekomen? Ik zie dat HR.be uit de lucht is... Ik gebruikte dat nog regelmatig als naslag voor info over akoestiek. Het zou eeuwig zonde zijn als deze info nu helemaal weg is!!!

Luctae

Ouwe rot
Ja het forum was al een poosje dicht, het was al doodgebloed zeg maar. Maar de site werd in de lucht gehouden als naslag en dat is nu dus ook niet meer zo :(

Luctae

Ouwe rot
Laatst gewijzigd:

Nap

XVintage lid
"Gelieve de inhoud van deze pagina niet te kopiëren. Verwijs anderen liever door naar hier." :D

Steve303

aka WOLF

maria48

Ingeburgerd
Hoi
Is er ook een synthforum of homerecrding achtige site in belgie? Ik vind het ook erg jammer dat Homerecording.be niet meer besta :-(