e-Gloomy-nations - In My World (New track, free download)

Haha Jan, ik zie (hoor) wat je bedoeld. Geen zwarte wolken dit keer ;-).

Je bent een baas man, je producties zijn zalig, maar ik ga lekker pesten. Die duistere zwarte wolken is helemaal mijn ding, en dit nah :(.
 
Tja, heb er eigenlijk niets op aan te merken.... :-S
Vond het aangenaam klinken.

:W

:dj:

Cool van je Bohemen, dank je wel voor te luisteren.. Aan welke track ben jij nu trouwens aan het werken, weer een nieuwtje ?

Thanks man ! :W
 
Haha Jan, ik zie (hoor) wat je bedoeld. Geen zwarte wolken dit keer ;-).

Je bent een baas man, je producties zijn zalig, maar ik ga lekker pesten. Die duistere zwarte wolken is helemaal mijn ding, en dit nah :(.

Haha KSUS, is echt lief van je.. De zwarte wolken drijven nu en dan naar boven in mijn Sound Effects-reeksen, maar over DINGES hou ik mijn mond. :bekdicht:

Dank je voor te luisteren en de leuke feedback.. :okdan:
 
Idd heel gevarieerd; van alles wat in een knap arrangement. Leuke track!

Wow Tijs, fijn van je man, ben erg blij dat je'm apprecieert !! Dank je wel, 100x ! :halleluja
 
Hier nog even de linken, dan hoeven jullie niet terug naar de vorige pagina :

https://soundcloud.com/gloomer2000/e-gloomy-nations-in-my-world

en



Veel plezier en tot nu toe : allen hartelijk dank !! :luv:
 
:dj:

Cool van je Bohemen, dank je wel voor te luisteren.. Aan welke track ben jij nu trouwens aan het werken, weer een nieuwtje ?

Thanks man ! :W


Nee, ben nog aan het bijkomen van mijn meest recente productie...
Heb lekker lui naar muziek van anderen geluisterd! :-)

Wel heb ik eindelijk een groter computerscherm. Dat maakt het werken een stuk fijner!

:koffie:
 
Nee, ben nog aan het bijkomen van mijn meest recente productie...
Heb lekker lui naar muziek van anderen geluisterd! :-)

Wel heb ik eindelijk een groter computerscherm. Dat maakt het werken een stuk fijner!

:koffie:

Ik luister ook graag lekker lui naar de muziek van anderen, vooral 's nachts als iedereen slaapt.

Hey, een nieuw en groter scherm, cool, ja, dat werkt fijner.. Veel plezier ermee ! :)
 
Back
Top