e-Gloomy-nations - In My World (New track, free download)

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
12 april 2006
Berichten
12.135
Locatie
België


of



e-Gloomy-nations - In My World
A track made in FL-studio 12.5.
Copyrighted e-Gloomy-nations 2018
Enjoy ! And peace ! :)

Sommige mensen schreeuwden voor een volledig Gloomy nummer, dus heb ik er één gemaakt :)
 
Lekker weer hoor, Jan, je blijft gewoon doorknallen!

Thanks Geoff ! Je, doorknallen totdat we erbij neer vallen. Gelukkig ben ik van methode overgeschakeld en stamp ik niet zoveel mensen tegen hun schenen. Thanks m8 !! :okdan:
 
dit is toch een van de eerste tracks van je die ik ook op replay zet.
ik luister de laatste tijd weinig van je.
en ik heb heel veel van je beluisterd vroeger waar heel veel lekkere gehaktballen tussen zaten.
maar deze is echt met een goede laag jus.
ik ben hem al voor de derde keer aan het luisteren.

:W:W:W:W:W:W:W:W:W:W
 
Goed goed. Maar de shaker stoort me soms omdat ik vind dat hij wat te luid staat. Maar verder duidelijk verhaal.
 
dit is toch een van de eerste tracks van je die ik ook op replay zet.
ik luister de laatste tijd weinig van je.
en ik heb heel veel van je beluisterd vroeger waar heel veel lekkere gehaktballen tussen zaten.
maar deze is echt met een goede laag jus.
ik ben hem al voor de derde keer aan het luisteren.

Dank je wel makkertje, ook voor alle commentaren op SC ! Ben blij dat je'm leuk vindt. :)
 
Goed goed. Maar de shaker stoort me soms omdat ik vind dat hij wat te luid staat. Maar verder duidelijk verhaal.

Skelet, je hebt gelijk, die shaker staat te luid. Maar dat komt wellicht omdat ik deze track op een heel laag volume heb proberen mixen en masteren. Dank je wel man, van harte ! ;)
 
Oh ja? Vertel meer? Ik ben wel benieuwd om te horen wat je nieuwe methode is?

Haha, merk je het verschil zelf niet ? Ik probeer wijselijk mijn grote mond te houden :bekdicht: .. onder andere :)

en ik probeer wat positiever te denken
 
Echt een hele fijne track man! Je nieuwe aanpak bevalt me wel. Waar ik eerder toch vaak wat last had van een drukke en wat metalige miks, vind ik dit erg aangenaam klinken. Ik vind het ook wel leuk dat ik het genre niet helemaal kan plaatsen, er zitten van verschillende stijlen dingen in. Of ik moet het genre gewoon niet kennen :)

Good busy sir!
 
Tja, heb er eigenlijk niets op aan te merken.... :-S
Vond het aangenaam klinken.

:W
 
Back
Top