anoniempje - I am the Autist

Ik vind de reacties erg leuk, wel uiteenlopend maar dat verwacht ik ook. Ik post ook nooit wat op synthforum omdat ik uit de toon loop.
Dat geeft niet, ik denk dat ik wat vaker wat ga posten want eigenlijk had ik geen positieve reacties verwacht. Ik heb nog een hoop muziek geïnspireerd door outside agency en alles wat onder het r_aw label valt van rude awakening (promo underground label) want dat zijn wel mijn helden en die muziek maak ik wel met allemaal hardware, deze track is inderdaad 100% software en met die software ben ik eigenlijk begonnen zodat ik niet altijd in de studio zat en met een laptop aan de gang kan in de woonkamer zodat ik ook bij mijn gezin ben.

De tekst is trouwens uit een grapje ontstaan.

Ik ga mijn best doen ook tracks te beluisteren, helaas heb ik geen kerstvakantie en ben ik alle dagen aan het werk behalve nieuwjaarsdag dus reacties blijven even uit.

Bedankt allemaal!!
 
LOL, ik heb wel een vermoeden wie de producer achter dit werkje is... :P
Als ik het zo hoor, en de TT zie, heb ik zo'n vermoeden haha. :D

Klinkt leuk iig. Beukt goed door. Vloeit lekker. Knalle als een malle! Ik zou bijna zeggen: ben ook niet anders van je gewend. :engel:
 
Dit soort muziek kan ik op zijn tijd best waarderen. Maar het geluid van de vocal is me toch net iets te gortig. Een beetje alsof mijn gehoorbeentjes met een staalborstel worden bewerkt.
 
Laatst gewijzigd:
Goed in zijn genre, helaas voor mij een genre waar ik nooit wat mee gehad heb.
Die hele speedbagger, kaalkopjes, trainingpakjes cultuur is aan me voorbij gegaan, ik vond het allemaal te debiel. Voor mij was het house en techno wat de klok sloeg.8)
 
Dit soort muziek kan ik op zijn tijd best waarderen. Maar het geluid van de vocal is me toch net iets te gortig. Een beetje alsof mijn gehoorbeentjes met een staalborstel worden bewerkt.

Oké jammer, voor het uploaden heb ik de eq in het hoog nog wat bijgezet van de vocal en een dikke cut rond 1600 Hz, beter niet kunnen doen dus! Bedankt!
 
Had niet verwacht dat er meer mee gingen doen in het contest met hardcore LOL leuk dat ik niet de enige ben
Kinkt wel gevorderde Hardcore dit!! wel netjes hoor tja echt mijn smaak
Zit ook wel veel variatie in met de opbouw van de track in geheel

leuke breaks hoor ik door de kicks heen
de kick zelf is ook wel lekker scheurt er mooi doorheen
Het melodietje vind ik ook wel leuk
en leuke screeches hoor ik er door ze staan soms te hard vergeleken met de kick bijvoorbeeld op 0.09 staat iets te hard
Maar dat is het afmix dat is bijzaak vind ik


De vocals zijn echt vaag zit geen echte doel in maarja dat hoort vaak bij dit muziek
maar past er wel mooi bij met de rest

Het is niet een track waar ik geil van wordt maar verder vind ik hem netjes gemaakt

Heb je die van mij al gehoord?
 
Dankje voor de reactie, nee ik heb nog helemaal niets gehoord. Ik moet daar mee aan de slag maar ik heb geen vakantie zoals half Nederland blijkbaar. Ik ga mijn best doen om anderen te luisteren!!
 
Wat is jou Artiest naam dan?
Ga je deze ook uitbrengen op Label?

Hoi harrewarre, ik ben geen artiest. Deze track eindigt net als alle andere tracks op mijn hardeschijf, mijn "publiek" is een selectief aantal vrienden die ongevraagd mijn tracks toegespammed krijgen in een whatsapp bericht ;) Ik breng niets uit en ik zit ook niet bij een label. Het is een uitlaatklep voor mij en ja ik mag graag dromen maar elke ochtend gaat de wekker weer en ga ik lekker werken!
 
De beuk erin... +1 Ik zou wel 'ns een stukje aggrotech/harsh EBM/hellectro, iets in die sferen, van jouw hand willen horen...

Om nog even op deze reactie terug te komen, ik weet echt niet wat voor genre's dit zijn. Muziek waar ik naar luister is redelijk beperkt: Jimi hendrix, deep purple, dusty springfield, prodigy, chemical brothers, shy fx, underworld is wat ik luister in de auto en daar houd het wel op (naast hardcore/Industrial dan)
 
wreed! kan het wel waarderen, ligt buiten mijn smaak, maar het over-the-top wrede mag ik wel, is wel lekker.

(kom ik wéer met kraftwerk aan...) i am the autist, zou een kraftwerk titel kunnen zijn.

soms doet t me ook aan the prodigy denken, de track. maar wel door de gabber heen gegooid... zit lekker in elkaar.
 
Om nog even op deze reactie terug te komen, ik weet echt niet wat voor genre's dit zijn. Muziek waar ik naar luister is redelijk beperkt: Jimi hendrix, deep purple, dusty springfield, prodigy, chemical brothers, shy fx, underworld is wat ik luister in de auto en daar houd het wel op (naast hardcore/Industrial dan)

De genres die ik bedoel zijn verbonden met industrial, het is moeilijk om een voorbeeld te geven dat alle elementen omvat wat kenmerkend is voor deze stijlen. Hier een klassieker van Noisuf-X, om toch een idee te krijgen. Ik kan me voorstellen als je een beetje deze kant opgaat dat het nog wat sneller is, meer beukt, en nog wat smeriger is... Ik heb sterk het gevoel dat jij daar wel raad mee weet. :D

Dit is mateloos populair in met name Duitsland en ook in Midden- en Zuid-Amerika. Dus wie weet ligt hier een mooie muzikale carrière in het verschiet... :)
 
Mijn stem heb je. Al is het maar omdat mijn neefje van 8 als een idioot begon te dansen. :okdan:
 
Back
Top