anoniempje - I am the Autist

Ik dacht ik luister deze ff af maar na 5 seconden zette ik de koptelefoon maar op want dit kan ik de buren niet aandoen begrijp je.
Gabber is niet m'n ding maat in dit genre vind ik deze track wel goed gemaakt, vette beuk maar wel over nagedacht, goeie track in z'n soort wat mij betreft!
 
Neophyte "Alles kapot" met een vleugje Autechre incl Rob Gee meteen boven komt :D
Ik moest lachen (had dit niet verwacht) maar nette track dus vote :okdan:
 
Niet mijn ding, .. nee eigenlijk moet ik zeggen: dit is natuurlijk volkomen kut in alle opzichten :P :)
Mijn stem heb je ;)
 
zeker niet mijn genre :D
wel dikke overtuiging erin
daarom stemmeke :)
 
Dank voor de reacties.

Het is mij tegengevallen hoe enorm veel tijd het kost om alles te beluisteren en een oordeel te bedenken. Ik was onder aan de lijst begonnen en werk naar boven toe. Ik denk dat ik nog een 25 tracks moet beluisteren en met de deadline vandaag middernacht en dat ik straks weer aan het werk moet tot vanavond ga ik het niet halen om alles te beluisteren helaas.
 
Ook iedereen bedankt, behoorlijk wat stemmen ondanks dat de muziek niet echt past in een forum wat toch wel behoorlijk trekt richting de oldschool synth pioneers. Danku :D
 
Back
Top