MPC X besteld of ontvangen?

Ik denk dat het ook op de ingebouwde schijf keurig in folders staat.. dat was bij vorige mpc's ook gewoon het geval..

Maar wat Fjaak bedoelt is dat de samples die je geladen hebt om onder de pads te zetten niet in folders staan.. Dat was bij m'n 5000 ook niet zo dus zou goed kunnen dat t nu weer niet zo is..

Anyway.. eerst de X maar eens hebben.. dan maar eens kijken hoe en wat ��
 
Mooi ding die X , wel wat aan de prijzige kant, ik hou het voorlopig even bij Live en een Push. Ook al heb ik er nog steeds spijt van dat ik mijn MPC 2000 XL weg heb gedaan. Ach the good old days.
 
Maar wat Fjaak bedoelt is dat de samples die je geladen hebt om onder de pads te zetten niet in folders staan.. Dat was bij m'n 5000 ook niet zo dus zou goed kunnen dat t nu weer niet zo is..

Ahhh...ok...dan had ik het fout begrepen.

Sja...als het hier om gaat vind ik dit geen gemis...en was ik dit al gewend zoals het voorheen met andere MPCs was.
 
een gemis niet want idd met andere MPC evenzo
maar had toch makkelijk opgelost geraakt met (een map van) samples per program onder te brengen?
en dan gelijk de samples niet geassigneerd aan een program in de root
scheelt gelijk een slok op de borrel....
nu moet ik steeds software (AK.sys) opstarten om de niet assigneerde samples te taggen in m'n werkgeheugen...
 
Nou nu breekt mijn klomp... Mijn pre order bij Key Music wordt dus naar verwachting 7 augustus uitgeleverd.. Maar ontvang net bericht van een eerdere pre order/reservering van de Music Store.. en die geven aan dat ze hem maandag kunnen versturen.. Heb dus direct akkoord gegeven...

Feit is dus dat als Key Music woord houdt.. ik er op 7 augustus nog eentje heb.. Die heb ik dus maar even pro forma aangeboden op de marktplaats.. Cancellen kan ook, maar ja maak er liever een ander blij mee die dan ook meteen eentje heeft i.p.v. in september ofzo...
 
Ik weet niet anders hoe ik t moet uitleggen... wil t niet mooier maken dan t is.. en ja je kunt hem nu zelf ook gewoon pre orderen.. Maar dan sta je achter aan in de rij ipv redelijk vooraan.. Als er een paar per keer worden uitgeleverd dan kan dat flink verschil maken.

Hoe t exact zal lopen weet ik ook niet maar m'n advertentie is bedoeld om er iemand blij mee te maken, mocht het idd zo zijn dat het na de eerste leveringen weer maanden gaat duren zoals het nu lijkt..
 
Ik weet niet anders hoe ik t moet uitleggen... wil t niet mooier maken dan t is.. en ja je kunt hem nu zelf ook gewoon pre orderen.. Maar dan sta je achter aan in de rij ipv redelijk vooraan.. Als er een paar per keer worden uitgeleverd dan kan dat flink verschil maken.

Hoe t exact zal lopen weet ik ook niet maar m'n advertentie is bedoeld om er iemand blij mee te maken, mocht het idd zo zijn dat het na de eerste leveringen weer maanden gaat duren zoals het nu lijkt..

Als ik jou was....zou ik hem pas te koop zetten als je hem ook daadwerkelijk hebt.
Niets zo lullig dan de huid verkopen van de koe voordat je hem gedood hebt.
 
Ja Rodman.. helemaal mee eens! Daarom ben ik er ook eerlijk over in mijn bericht dat ik hem nog niet heb. Reden dat ik het er nu al op zet, is omdat als ik niet tijdig afzeg, ik er straks 2 heb staan. Hoe cool dat ook zou zijn, ik ga er maar 1 gebruiken.

Dus wil weten of iemand hem wil.. anders moet ik hem tijdig afzeggen. Als ik hem eerst laat komen en dan te koop zet dan heb ik het risico dat ik hem niet direct kan verkopen of geld verlies.. Hoe zeer ik ook iemand aan een MPC X wil helpen die hem liever nu heeft dan over een maand.. ga er geen geld op toeleggen..
 
koe graag vervangen door beer:okdan:

neejoh, je bent in de war met 'als de beer verdronken is dempt men de put'...
 
Geen oude beren uit de sloot halen aub.

Maar als hij straks gewoon in de winkel te krijgen is en er is geen gek op af gekomen zit je met twee van die dingen opgescheept die je aan de straatstenen niet meer kwijt kan.
 
Nou alle koeien en beren op een stokje.. de advertentie mag weg.. Music Store komt ineens met verontschuldigingen aankakken dat t pas 31 augustus wordt.. Was te verwachten.. maar ja als ze uit zichzelf zeggen dat hij maandag verstuurd wordt geloof je dat toch omdat je t wilt geloven ook..

We wachten weer af! Hopelijk klopt de datum van m'n andere pre order wel..
 
Nou alle koeien en beren op een stokje.. de advertentie mag weg.. Music Store komt ineens met verontschuldigingen aankakken dat t pas 31 augustus wordt.. Was te verwachten.. maar ja als ze uit zichzelf zeggen dat hij maandag verstuurd wordt geloof je dat toch omdat je t wilt geloven ook..

We wachten weer af! Hopelijk klopt de datum van m'n andere pre order wel..

Ah man......das klote voor je zeg.
Dat gedoe met die winkels tegenwoordig....bah
 
En ja...net een telefoontje gehad van de virendelijke mensen bij Tonecontrol....mijn X is binnen gekomen....en mijn tracking code ook.

Betekend dat ie morgen gaat binnen komen....komt het effu goed uit dat ik net vakantie heb....heheheh...
 
WoW dat is even lekker Rodman!

Betekent iig dat ze dus zijn aangekomen bij de winkels in NL.. dat is goed nieuws!

Hopelijk krijg ik ook snel bericht.. Key Music verwacht hem ook deze week te kunnen versturen naar me.. maar als Tone ze nu al heeft kan ik helemaal niet meer wachten.. Ik heb namelijk ook vakantie!! ��
 
Leuk man, veel plezier ermee alvast! Ik zie dat Tone Control de levertijd nu op 3 dagen heeft staan. Bij Bax nog steeds 4 weken, maar daar is de prijs nu ineens weer 1899,-...
 
Heb Tonecontrol net gesproken.. die geven aan dat de eerste levering al weer volledig op is gegaan aan alle pre orders.. eind deze week begin volgende week denken ze weer een aantal binnen te krijgen.. Maar gaat ook naar pre orders..
 
Ook nog maar weer even gebeld met Key Music.. die verwachten nog deze week de eerste levering.. maar ze hebben nog geen tracking code van de levering (dat gebeurt vaker terwijl het dan toch gewoon komt zei hij) waardoor ze niet kunnen zien op welke dag exact binnen komt..

Ik sta nummer 2 in de rij van pre orders dus als ze binnenkomen (ze krijgen er sowieso meer dan 1 zei hij) dan zit die van mij er bij en gaat ie meteen mijn kant op.. Ik blijf dus hoopvol ��
 
Back
Top