Behringer Tweakalizer DFX69

Deze rare vogel is een effectenbak voor dj's bedoeld.. Ziet er wel cool uit. En er zitten enkele hele handige functies op. Ordeel zelf maar:
DFX69_medium.jpg

Klikkie
 
Last edited by a moderator:
Hebben ze leuk afgekeken van de EFX500 van Pioneer! :)

Hm, de prijs is wel cheap. 165E is niet duur..
 
Origineel geplaatst door gemmetje
Behringer did it again !!!!

de Kaosspad volgens onze oosterburen !!!! :P

ahum..de kaospad is wel ff andere koek hoor ;)

dit is idd meer een ripoff van die pioneer effectunit
 
Zijn ze er ook in andere kleuren?
Wit is ook maar zo wit. ;)
 
Origineel geplaatst door olafmol
dit is idd meer een ripoff van die pioneer effectunit

Dat is behringer, kopieer een product van een ander en maak het goedkoper :), opzich wel beter dat dit soort bederijfen bestaan :D
 
Origineel geplaatst door Blinx
Dat is behringer, kopieer een product van een ander en maak het goedkoper :), opzich wel beter dat dit soort bederijfen bestaan :D

Nog zoiets moois:
We hebben 2 gitaristen in d'n band, 1tje met de lin6-pod, 1tje met de behringer v-amp.
De line6 heeft meer fx aan boord, maar is OF kapot, OF onderweg om kapot te gaan.....
De behringer werkt feiloos !!!!

geluidskwaliteit is bij beide ok
 
Hey dat ziet er geinig uit. Jammer dat ik niet zo 1-2-3 (in een paar minuutjes) kon ontdekken wat voor aansluitingen dr op zitten enzo. Waarschijnlijk tulpjes?

-C-
 
Ik heb behringer zelf nog nooit met iets orgineels gezien, altijd slappe aftreksels van kwaliteits apperatuur ;) En das tevens ook aan de kwaliteiten van de behringer producten te merken pfffff wat een zooi ....
 
Origineel geplaatst door DJ_LecZ
Ik heb behringer zelf nog nooit met iets orgineels gezien, altijd slappe aftreksels van kwaliteits apperatuur ;) En das tevens ook aan de kwaliteiten van de behringer producten te merken pfffff wat een zooi ....

gaan we weer....=(
 
Ik heb de "normale" 19-inch el cheapo fx unit van Behringer wel es geprobeerd bij een kennis... dat was echt een beetje jammer. Ik kon maar niet geloven dat ie echt zo suf klonk als 'ie klonk. Als je overweegt om dit DJ ding te kopen zou ik in ieder geval eerst luisteren voordat je koopt.
 
Om de best wel aardige klank en de typische mogelijkheden wilde ik hem graag houden...

maar die:

vreselijke zilveren kleur vloekt met die lelijke ronde vormen en dan al die oranje LEDS (lichtjes) maken het het meest onafzichtelijke (afzichtelijk?) apparaat wat ik ooit heb gezien (denk ik...)..!

om hem ook visueel te kunnen waarderen heb ik mijn Tweakalizer uit elkaar gehaald, zodat ik hem netjes in een andere kleur kon verfen met spuitbus.

de knopjes hebben verschillende kleuren met o.a. een zelfs met een mooi blauw subtiel streepje!

en de letters en zijn per ongeluk scheef geschreven waardoor hij juist nog meer karakter krijgt!

Hij blijft nu bij me, deze punk-machine! 8~
 

Attachments

  • kietelizer.jpg
    kietelizer.jpg
    44,1 KB · Bekeken: 103
Deze Twiek is van mij geweest en in het zilver een ongelofelijk vreselijk onogelijk schepsel, in het zwart opeens een tof ogend ding, en de manier van letteren maakt hem helemaal af,

Marcel duim omhoog voor jou!!!!
 
idd, goed gedaan hoor !!

en tja, ik vind de tweakalizer er ook wel dom en plastiekerig uitzien,,
maar achteraf vind ik 'm eigenlk gewoon te dik te zijn ontworpen,

Nu ben ik er grote fan van, zeker om achter de amiga output te hangen,,, :)
 
ik had een Korg Kaoss gekocht als vervang, maar die is weer weg. en de tweakalizer blijft.
Kaoss is prachtig uitgevoerd...mooie effecten..maar geen karakter.

de tweakalizer heeft iets analoogs in zijn klank. niet dun maar juist warm en vettig (olijfolie)...
en het daagt mij uit tot experimentren,om dat het ding niet veel doet zonder creatieve input.
 
Back
Top