Gloomer - Second To None

gave productie, zonder meer... En omdat het geen origineel is krijgt het zo wie zo niet mijn stem.

Dat had ik ergens wel verwacht.. Ik doe eigenlijk niet mee om te winnen dus, maar dit is wel mijn beste "track" (lees remix) van het jaar. Hartstikke bedankt voor te luisteren en je gave feedback rdilago !! :halleluja
 
Tja niet mijn stijl en smaak, maar inderdaad wel een erg goede track ! Flink werk van gemaakt hoor.. wist niet eens dat je dit ook deed naast je illuminati-blues :D
 
Haha Man-T, jawel hoor, af en toe breng ik ook wel een niet-conspiracy track uit.. :D

Fijn dat je hem goed vindt.. Top van je man, doet deugd te lezen, thanks a lot !! :halleluja
 
Lekker bezig Gloomer..... kan deze stijl zeker goed waarderen.
Als ik een puntje van kritiek mag/moet geven is het dat er iets een beetje naast loopt rond de twee minuten
(het viel mij op ) en dat is dan weer een beetje jammer.

Verder helemaal :okdan:
 
Echt niet mijn ding dit.... Vooral dat "gepomp" in dit nummer. Het schijnt tegenwoordig de mode te zijn maar ik kan het niet aanhoren.
 
Lekker bezig Gloomer..... kan deze stijl zeker goed waarderen.
Als ik een puntje van kritiek mag/moet geven is het dat er iets een beetje naast loopt rond de twee minuten
(het viel mij op ) en dat is dan weer een beetje jammer.

Verder helemaal :okdan:

Hey thanks voor de leuke feedback.. Alles wat je hoort is bewust zo gedaan, Gloomer staat voor chaos, en dat merk je wel in sommige stukken. ;)
 
Echt niet mijn ding dit.... Vooral dat "gepomp" in dit nummer. Het schijnt tegenwoordig de mode te zijn maar ik kan het niet aanhoren.

Jij bent zeker iemand die EDM omschrijft als "BOENKE BOENKE muziek".. De leedtijd zal daar wel een rol in spelen, denk ik. :D

Alleszins bedankt voor te luisteren en je negatieve feedback.. :dubbel:
 
Rete goed geproduceerd Jan! mijn welgemeende complimenten daarvoor. Qua stijl ben ik er niet kapot van, maar dat is 100% smaak gerelateerd, dus trek je dat niet aan. Smaken verschillen nou eenmaal.

Ik zou deze wel eens in een volle Arena bij Sensation of zo willen horen en dan zien hoe the crowd volledig uit z'n plaat gaat.
 
Beste Bob, daar zou ik ook écht eens een video van willen zien.. dat is één van mijn grootste wensen ;)

Hartstikke bedankt voor je moddervette commentaar man, doet superdeugd om te lezen !!

:okdan:
 
Voorop gesteld: het klinkt erg goed qua productie. Maar het is dus een remix, en dan vraag ik me af: wat is van jou, en wat was er al? Ofwel: wat is jouw inbreng in het geheel precies?

Overigens is dit een van de weinige trance nummers die ik kan verdragen. Meestal krijg ik minder zin om te luisteren naarmate de clichees zich aan me voltrekken, maar dat valt in dit nummer reuze mee. Natuurlijk moet er een supersawtje in, daar ontkom je niet aan, en de nodige risers en fills, maar ik vindt de sfeer toch aangenaam in dit nummer, Heerlijk op de snelweg ook denk ik.. krijg zin om 400 te gaan rijden :)
 
Hey Payt, van harte bedankt voor je super grappige comments man, apprecieer ik van harte ;)

Om op je vraag te antwoorden : Superchief stuurde me de stems, maar daar heb ik er maar 1 van gebruikt, de rest daar kon ik niets mee doen.. Toen stuurde ie me de scores, de midifiles in FL-studio. Ik heb het arrangement volledig door mekaar gegooid, mijn eigen drums eronder gezet, een totaal andere break, mijn eigen geluiden gebruikt en van die dingen.. dus het merendeel is van mezelf.

Superchief vond het zo goed, dat hij ze gaat uploaden op iTunes, Beatport, Amazon, en Google Play. Hij heeft me ook gedraaid op zijn radioshow, en de reakties waren gigantisch goed.

Als het goed is word ik a.s. donderdag weer gedraaid met een remix van Firewalk's Gravity Waves..

https://soundcloud.com/gloomer2000/firewalk-gravity-waves-gloomer-remix
 
Voor de geïnteresseerden, hier is de originele van DJ Superchief's Second To None :

https://soundcloud.com/djsuperchief/second-to-none-original-mix

Hij is NU live op de radio, en Gloomer zijn remix volgt ook nog, geweldig toch ;)
 
https://soundcloud.com/gloomer2000/gloomer-second-time-on-radio-hive365-15122016-dj-superchief-second-to-none-remix

Deze is gisterenavond gedraaid geweest op de radio.. Hive365. :P

Belangrijk bericht : Als je een trance plaat gemaakt hebt, laat het DJ Superchief dan effe weten, hij zal je ook draaien in zijn show. :dj: Je vindt hem hier :

https://www.facebook.com/DJSuperchief/ :luv:

Let niet op de FB-ploepjes, we waren namelijk ah chatten.. :stupid
 
Muziek technisch zit het allemaal goed in elkaar. Maar naar mijn smaak veel te druk. Het volume knopje gaat (zoals wel vaker bij jouw tracks) ook hier weer een stukje omlaag. Jij drinkt tijdens die nachtelijke uurtjes vast hele sterke koffie! :koffie:
 
Haha 1V/oct, dank je wel voor je leuke kritieken. Ja, ik durf wel eens een energy drink te nuttigen 's nachts, omdat ik "bang" ben om te gaan slapen. Die nachtmerries nekken me momenteel. Maar meestal drink ik décafiné koffie.. 's nachts toch.

Raar dat je je volume naar beneden zet bij het luisteren van mijn muziek.. Mijn inziens klinkt het allemaal beter met het volume op pakweg 80% :D Het is mijn brein dat zo chaotisch is, en dat uit zich in mijn muziek. ;)

Dank man, van harte ! :halleluja
 
als he zo lang uitgerekt wordt is het heel erg dromerig, en er is ook genoeg structurele verscheidenheid om het ondanks de melodie niet repetitief te laten overkomen.
 
Back
Top