[TRACK] Diep in de kelder vond ik een stoffige pantoffel die me deed denken aan ...

isnieZot

HAKKEUH!!!!!
Lid sinds
14 oktober 2002
Berichten
2.096
Locatie
een tank
[TRACK] Diep in de kelder vond ik een stoffige pantoffel die me deed denken aan ...

...een zonsondergang in de zomer van 1962

https://soundcloud.com/voorhamer/low-dust
 
De stoffige pantoffel deed mij drie keer niezen. Eerrst dacht ik dat dat kwam door een opkomend griepje. Wat niet raar is gezien het nu tocht echt wel kouder wordt en dus mijn weerstand lager is in vergelijking met de zes maanden ervoor. Na de derde nies realiseerde ik mij dat het niet de namiddag is in de herfst van 2016, maar ergens rond 22:30 in de zomer van 1962...

Mooie tijdloze track! :)
 
Mooie track. Ik heb er vanavond nog een paar doorgeprikt maar deze springt er mijns inziens wel uit in positieve zin. Lijkt mij leuk om hem in een set te draaien...
 
Dat loopje waar het mee begint vind ik wel cool. De kick en ritmesectie vind ik niet zo. Het laag komt hier wat rommelig over, waardoor de kick niet echt lekker doorkomt. Misschien de boel eerst weer eens wat zachter zetten.
 
heel vet hoor lekker rollend drijvend ontzagwekkende melancholie ofzoiets

misschien op de laatste keer als die claps er weer in komen een mooie ronde 808 ride cymbal erbij (op de clap gewoon, extra zweep dimensie)
vind die kick enzo wel ok lekker modderig maar niet te...geeft het karakter en eigenzinnigheid ipv van al die cleane dertig in een dozijn techno die je vaak hoort

We willen natuurlijk heel graag weten waar dit mee is gemaakt ;)
Hoor ik daar een VOLCA BASS?????!!?!?!
 
Zo dan! Kan ie ook nog knappe tracks maken met z'n gekke avatar. Ik vind deze echt heel erg lekker, en dan juist met name de ritme sectie. Knappe opbouw. Ja, dit klopt wel!
 
hij is volledig gemaakt in abelton met verschillende vst's: imposcar, oddity, minimoog (voor de bas). maar de fabfilter plugins saturn and volcano doen hier veel werk om de sound te shapen en te distorten. die 2 gebruik ik praktisch op elk spoor om wat extra saturatie toe te voegen, zelfs al is het een clap of hi-hat.

de tip met de ride ga ik misschien nog even proberen. kan wel werken.

heel vet hoor lekker rollend drijvend ontzagwekkende melancholie ofzoiets

misschien op de laatste keer als die claps er weer in komen een mooie ronde 808 ride cymbal erbij (op de clap gewoon, extra zweep dimensie)
vind die kick enzo wel ok lekker modderig maar niet te...geeft het karakter en eigenzinnigheid ipv van al die cleane dertig in een dozijn techno die je vaak hoort

We willen natuurlijk heel graag weten waar dit mee is gemaakt ;)
Hoor ik daar een VOLCA BASS?????!!?!?!
 
Back
Top