• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Synapse Audio The Legend

elektrovolt

compuphonic
Op dit moment de demo aan het uitproberen, en moet zeggen dat hij echt heel dicht in de buurt komt van m'n minimoog. Zeker de zaagtand, die is erg rijk en dat vind ik juist zo lekker aan deze synth.

elektrovolt

compuphonic
Gisteren even snel een kort demootje gemaakt, zie bijlage

Attachments

• synapse testje.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 13

MacGyverGear

🎹🎷🎸 🎤👍
Ik had em ook al een paar keer als demo gedownload.. klinkt echt heel goed. En zie de test van alle MM VST emulaties hieronder, als eerste geëindigd. :)

Weet iemand hoe dat zit met de Reason versie. Het schijnt dat als je de VST koopt, dat je ook de Reason Rack exetension erbij krijgt maar kan niet echt vinden hoe dat werkt.

Niel

OPEN DIE GAIN & EQ !!!

KatieMusic

"Why! ..."
In de YouTube-video test (Legend, Diva, Monark, Minimonsta, Mini V) van bericht #8 is de Legend als eerste geëindigd. :okdan:

In de volgende YouTube-video wordt de Legend met de vintage Minimoog Model D vergeleken. Ik vraag me vooral af of de Legend nog dichter bij het origineel komt dan de Behringer (Minimoog) Model D clone?

Legend vs. vintage Minimoog Model D

Analogic

Stamgast
Ik gebruik hem in Reason en ben er zeer tevreden over.

elektrovolt

compuphonic
Ondertussen gebruik ik hem al weer een tijdje, maar niet heel vaak. Als je de minimoog sound zoekt kom je hier goed mee weg maar hij heeft net niet dat ene etherische dat ik in de echte model D hier zo fijn vond. Toch is deze plugin zijn geld zeker waard: het is echt een goed klinkende synth.

Zo'n Youtube filmpje is natuurlijk wel leuk, maar elke minimoog klinkt weer anders dus een echt goede vergelijking is dit niet.