Vier VST synths van Synapse audio met 50 procent korting (nog niet eerder zo goedkoop - aug. 2023)

Hydra, heb ik 100 jaar geleden gekocht, omdat ik hoorde dat je er vette kicks mee kon maken, nooit wat geworden. Lag vast niet aan Hydra overigens.
 
Dune 3 klinkt bizar goed, maar is wel gladjes. Hij is out-of-the-box vooral goed als je trance of EDM maakt. De arpeggio's zijn 😛😛😛

The Legend is ook te gek en de interface heel overzichtelijk. Die heb ik, maar ik merk dat ik in 9 van de 10 gevallen toch naar Diva grijp. Ik weet niet precies waar dat aan ligt, want in The Legend zitten ook heerlijke sounds, die je makkelijk kunt tweaken.
 
Dune 3 klinkt bizar goed, maar is wel gladjes. Hij is out-of-the-box vooral goed als je trance of EDM maakt. De arpeggio's zijn 😛😛😛

The Legend is ook te gek en de interface heel overzichtelijk. Die heb ik, maar ik merk dat ik in 9 van de 10 gevallen toch naar Diva grijp. Ik weet niet precies waar dat aan ligt, want in The Legend zitten ook heerlijke sounds, die je makkelijk kunt tweaken.
Ik weet dat ik hier niet mag zeggen toen ik op een unofficial manier deze vst gebruikte was zwaar onder de indruk!

Ik heb er ook veel nummers mee gemaakt.
 
nou ja zeg, hier NÃ’G goedkoper te vinden, tenzij er nog VAT bovenop komt. Ik vraag me af of het goed gaat met Synapse audio. Ze hebben nooit dit soort aanbiedingen (gehad)


en hier de Nederlandse prijzen inclusief BTW:

 
Ik ben ook van plan Dune te kopen. Hoe kom je aan deze prijs?

ben ook benieuwd, met GROUP (de standaard -meestal- beste discount code) kom ik niet verder dan $74,76

in de blowout sektie, zie ik m staan voor $89, wat vreemd overigens..
 
Dollar naar euro Koerswiseling?

owwwwwwwwwwwww ik zie nu pas het € teken....... my bad....

Dune 3 is een bizondere synth... maar heb al een lading synths, MSoundFactory is natuurlik een konkurrent, en veel overlap met andere synths.

toch... sja... €67 euri is nie duur..
 
ben ook benieuwd, met GROUP (de standaard -meestal- beste discount code) kom ik niet verder dan $74,76

in de blowout sektie, zie ik m staan voor $89, wat vreemd overigens..
ik heb voor zover ik kan zien niks speciaal gedaan, heb inderdaad de "GROUP" korting gebruikt en heb er ook de "Beyer dynamic monitor" plugin bij gedaan die gratis was. totaal was dus $73,75 = € 67
ik vind het wel een leuke synth, 2 verschillende arp's op die gelinkt kunnen worden en met vele filtermogelijkheden
 
Back
Top