Synapse Audio The Legend

Op dit moment de demo aan het uitproberen, en moet zeggen dat hij echt heel dicht in de buurt komt van m'n minimoog. Zeker de zaagtand, die is erg rijk en dat vind ik juist zo lekker aan deze synth.
 
Ik had em ook al een paar keer als demo gedownload.. klinkt echt heel goed. En zie de test van alle MM VST emulaties hieronder, als eerste geëindigd. :)

Weet iemand hoe dat zit met de Reason versie. Het schijnt dat als je de VST koopt, dat je ook de Reason Rack exetension erbij krijgt maar kan niet echt vinden hoe dat werkt.

 
In de YouTube-video test (Legend, Diva, Monark, Minimonsta, Mini V) van bericht #8 is de Legend als eerste geëindigd. :okdan:

In de volgende YouTube-video wordt de Legend met de vintage Minimoog Model D vergeleken. Ik vraag me vooral af of de Legend nog dichter bij het origineel komt dan de Behringer (Minimoog) Model D clone?

Legend vs. vintage Minimoog Model D

 
Ik gebruik hem in Reason en ben er zeer tevreden over.
 
Ondertussen gebruik ik hem al weer een tijdje, maar niet heel vaak. Als je de minimoog sound zoekt kom je hier goed mee weg maar hij heeft net niet dat ene etherische dat ik in de echte model D hier zo fijn vond. Toch is deze plugin zijn geld zeker waard: het is echt een goed klinkende synth.

Zo'n Youtube filmpje is natuurlijk wel leuk, maar elke minimoog klinkt weer anders dus een echt goede vergelijking is dit niet.
 
Back
Top