Synapse Audio Dune 3 en The Legend tot 18-7-21

Ik heb Dune 2. Upgrade naar Dune 3 is niet in de aanbieding helaas :)

Verder ook de demo van The Legend gedownload. Klinkt zeer goed! En uiteindelijk krijg je bijna 600 presets erbij.
De reden waarom ik 'm toch niet koop is dat ik al zoveel synths heb, waaronder Dune 2 en Monark die best veel overlap hebben met The Legend.
Ik wil even het maximale halen uit wat ik heb i.p.v. weer iets nieuws te kopen en nooit de tijd te nemen om het volledig te beheersen.
 
Synapse zelf heeft inderdaad niet vaak sales. Het is een heerlijke synth met een prachtig vol geluid maar de presets zijn wel erg gelardeerd met de effect modules. Dat gezegd hebbende: ook zonder effecten klinkt DUNE gewoon erg vol. Prachtig ding. Voor mensen die geduld hebben en bereid zijn om een super-kansje af te wachten... Ik heb vorig jaar 24-nov-2020 DUNE 3 gekocht bij Thomann.de in de black friday gekkigheid voor €82.78 (superprijs). Geen enkele garantie dat zo'n aanbieding nog een keer voorbij komt natuurlijk... Ik had DUNE al lang op mijn verlanglijstje staan en gewoon gewacht tot het een keer voorbij komt voor een prijs dat je denkt: nu dan! Doe ik met vrijwel alles.
 
"Synapse Audio Dune 3.5 update een nieuwe patchbrowser met een ingebouwde automatische patchmaker, polyfone aftertouch, Apple M1-ondersteuning en meer."
Onlangs is de gratis 3.5-update uitgebracht, die een aantal leuke functies aan boord heeft.

Synapse-Audio-Dune-3.5.001-678x381.jpeg




 
Back
Top