Muziek buddy gezocht

ElCampesino

Ingeburgerd
Lid sinds
9 februari 2015
Berichten
30
Locatie
Leiden
Al jaren vermaak ik me met het maken van muziek. Lange tijd heb ik dat vooral in de computer gedaan, maar sinds een tijdje ben ik vooral aan de slag met modulaire hardware.

Ik vind het leuk om dat lekker in m'n eentje op mijn zoldertje te doen, maar zou het eigenlijk ook wel gaaf vinden om dat met iemand anders te doen. Kijken of het lukt om samen iets moois te maken. En eventueel op enig moment zelfs iets van een performance te doen.

Het aantal modulaire synth mensen in mijn directe omgeving is echter niet zo groot, dus het leek me wel een idee om op dit forum een oproepje te plaatsen.

Wat mij betreft hoef je niet per se ook helemaal modulair te werken. Het belangrijkste lijkt mij dat het muzikaal en persoonlijk een beetje klikt. En dat je een beetje in de buurt woont van Leiden, want daar woon ik. Dat maakt afspreken wat makkelijker.

Hier een link naar een playlist op youtube van stukjes muziek die ik met de synth heb gemaakt. Onderaan staan de meest recente opnames.

Playlist

Lijkt het je leuk om samen iets te doen? Stuur dan een PB of reageer op dit bericht.
 
Beste,

Jammer van de afstand, zoek ook al geruime tijd een compagnon,
zonder resultaat echter.....

Succes verder

Greetz
Deep
 
Oehhh, klinkt lekker zeg!
Ik zou zeggen: zoek een zanger en je hebt een geweldige act à la Suicide of zo...
 
Als je geïnteresseerd bent in analoge synths en de muziek die daarmee gemaakt wordt, kan ik je aanraden om naar E-Day en E-Live te gaan. Synthmuzikant Ron Boots (ook een forumlid hier) organiseert deze dagen al enkele jaren in Oirschot. E-Day is altijd in het voorjaar en E-Live in het najaar. In oktober vindt E-Live weer plaats, o.a. met Loom (met zo'n 300 bezoekers bijna uitverkocht). Meer info kun je hier vinden: http://www.e-live.nl/. Erg vriendelijke mensen, allen met dezelfde passies, en heel veel goede muziek. Erg inspirerend, echt een aanrader. Ik kom er al enkele jaren, wie weet treffen we elkaar daar nog eens.

Groetjes,

Ion
 
Back
Top