mede-muziekant

bliepbliep

music - non stop
Lid sinds
3 december 2005
Berichten
1.120
Locatie
thuis
hoi

ik ben student en wil serieus muziek gaan maken. ik kan aardig keyboard spelen (k zit 5 jaar op les) en ik maak zelf al een geruime tijd tracks op mijn computer. het lijkt me leuk om dit MET iemand te doen. Ervaring leert dat je samen betere muziek maakt dan in je eentje, op school heb ik muziek als examenvak gedaan en met anderen heb je dan toch eerder creatieve ideeen. in de electronische muziek zie je ook veel duo's: daft punk, chemical brothers, the orbital, cassius...
mijn muziekstijl is voornamelijk electro, in de breedste zin van het woord. mn grote voorbeelden zijn; ben liebrand, daft punk, chemical brothers, cassius, enigma en kraftwerk, the orbital.
ik heb er op zich nix op tegen om dance te maken, of hip-hop. over de stijl komen we er wel uit, t gaat ffe om het idee voor je, dat je weet met wat voor iemand je te maken hebt ;)

maarre, wat ik zoek is iemand:

* die muzikaal is en het leuk vind om met muziek bezig te zijn.
* die wat ervaring heeft op het gebied van muziek maken.
* die iig wat basis-kennis van muziek heeft
* ongeveer mijn leeftijd heeft.
* een beetje in de buurt woont (omgeving Utrecht, IJsselstein)

voor vragen kan je altijd ffe pb-en of mailen.

hopelijk tot ziens!

Bliepbliep
 
Je hoeft toch niet perse bij elkaar te zijn om muziek te maken?
Je kunt stukjes oversturen naar elkaar toe. bijv. een fl file. :okdan:
 
ik hoop binnenkort op kamerjacht te gaan in utrecht (ligt er een beetje aan of ik word toegelaten voor me studie, dat weet ik begin mei)
muziektheoretisch ben ik niet al te best (zeg maar waardeloos :D)