mede-muziekant

bliepbliep

music - non stop
Lid sinds
3 december 2005
Berichten
1.120
Locatie
thuis
hoi

ik ben student en wil serieus muziek gaan maken. ik kan aardig keyboard spelen (k zit 5 jaar op les) en ik maak zelf al een geruime tijd tracks op mijn computer. het lijkt me leuk om dit MET iemand te doen. Ervaring leert dat je samen betere muziek maakt dan in je eentje, op school heb ik muziek als examenvak gedaan en met anderen heb je dan toch eerder creatieve ideeen. in de electronische muziek zie je ook veel duo's: daft punk, chemical brothers, the orbital, cassius...
mijn muziekstijl is voornamelijk electro, in de breedste zin van het woord. mn grote voorbeelden zijn; ben liebrand, daft punk, chemical brothers, cassius, enigma en kraftwerk, the orbital.
ik heb er op zich nix op tegen om dance te maken, of hip-hop. over de stijl komen we er wel uit, t gaat ffe om het idee voor je, dat je weet met wat voor iemand je te maken hebt ;)

maarre, wat ik zoek is iemand:

* die muzikaal is en het leuk vind om met muziek bezig te zijn.
* die wat ervaring heeft op het gebied van muziek maken.
* die iig wat basis-kennis van muziek heeft
* ongeveer mijn leeftijd heeft.
* een beetje in de buurt woont (omgeving Utrecht, IJsselstein)

voor vragen kan je altijd ffe pb-en of mailen.

hopelijk tot ziens!

Bliepbliep
 
Je hoeft toch niet perse bij elkaar te zijn om muziek te maken?
Je kunt stukjes oversturen naar elkaar toe. bijv. een fl file. :okdan:
 
ik hoop binnenkort op kamerjacht te gaan in utrecht (ligt er een beetje aan of ik word toegelaten voor me studie, dat weet ik begin mei)
muziektheoretisch ben ik niet al te best (zeg maar waardeloos :D)
heb ruime ervaring met hardcore maken, dat doe ik nog steeds maar ben me nu ook aan het verdiepen in andere dingen, wil bigbeat-dingen doen ala the prodigy/chemical brothers maar ook andere dingen, beetje electronische popmuziek ofzo, dit zijn echter nog slechts plannen, iets concreets is er nog niet uitgekomen...wil eigenlijk van alles en nog wat, niet teveel op één stijl vastbinden, dus laten we het "eclectica" noemen ofzo :D
ben wel al een beetje voorzichtig bezig met teksten te schrijven en als ik een tekst schrijf merk ik dat de melodie zich meteen al in m'n hoofd vormt, alleen uitwerken lukt nog niet zo

ook ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar iemand anders om samen lekker mee te klooien, dus mocht ik in utrecht gaan wonen heb ik wel zin om een keertje samen wat te gaan proberen
 
:)
Aangezien ik zojuist een baan heb gekregen als freelance audio-technicus in Hilversum, was ik ook van plan een dergelijke thread zoals deze binnenkort te gaan openen.

Ik kom er later nog wel ff op terug...nu eerst een :koffie:
 
Origineel geplaatst door Nightstorm
ook ik ben eigenlijk een beetje op zoek naar iemand anders om samen lekker mee te klooien, dus mocht ik in utrecht gaan wonen heb ik wel zin om een keertje samen wat te gaan proberen

cool! lijkt me tof, persoonlijk heb ik niet zo veel met hardcore en zo. beetje te duister. maarre, lijkt me tof om wat te proberen!
 
Hey,

Heb je inmiddels al een muziek vennoot? Ik woon in Schalkwijk.
Mijn setup is niet echt mobiel, laat maar zegge.


Mijn style is geen Hardcore of iets wat er op lijkt.

Ik hoor het wel.

gtz Jos

Mijn muziek
 
Back
Top