Studio Time with Junkie XL

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Vond het wel een leuk filmpje (en zo'n set-up lijkt mij wel wat) maar ik heb de ruimte niet :stupid

 
Last edited by a moderator:
Leuk :)

De REV5 reverb kwam voorbij.
Da's wel een aanradertje hoor (samen met de REV7).
Die dingen kosten nu nog steeds geen drol en klinken super nice:)
(geen drol = 100 tot 250 euro ofzo).
 
Persoonlijk mis ik een paar rollerskates. Prima ruimte en apparatuur voor een puike rollerdisco.
 
Hele mooie studio, opvallend die nieuwe rolands (jdxa & jupiter 80). De rev5 gebruiken we hier ook nog steeds heel veel. Ik had toch wel een eventide h8000 of een bricasti verwacht maar misschien worden de fx voornamelijk met plugins gedaan daar.
 
Hij heeft zo'n hele reeks filmpjes, ook over Mad Max sounddesign en over zijn speciale controllers...


Tja, het zijn leuke filmpjes. Hopelijk blijftie ze nog ff maken, maar het is en blijft natuurlijk ook gewoon reklame voor hem & de films waar hij muziek voor maakt. ;) Maar wel een stuk beter dan de STER blokken....
 
Vorig (?) weekend die specials van Dark Tower gezien. Geeft wel tof inzicht van hoe scoring voor films te werk gaat.
Erg tof dat Tom deze tutorials en FAQs doet. Geeft toch een kijkje achter de schermen en gaat verder dan alleen een snelle studio-tour.
 
zijn studio is echt insane, hij heeft op een hand vol synths (cs80 onder anderen) echt bijna elke bedenkbare synth staan

naast die hoofdruimte waar hij zijn meeste youtube videos draait heeft hij nog 2 andere kamers die hij laat zien

 
Galmpie XL al die filmpjes, jammer.
 
Hoge elektra rekening?
 
Als ik het goed begrijp dan staan deze zeldzame speeltjes dus allemaal bovenop één van de meest dreigende seismische breuklijnen van onze planeet...
Geinuhg...
 
Back
Top