Nieuwe track: 'Twilight is Falling'

Heerlijke sound! Op de een of andere manier lukt het je om de elektronische klanken c.q. de muziek erg warm te laten klinken. Mis de vocalen niet, maar dan zou'k zeggen (qua compositie) breidt het belletjesmotief wat uit of wissel wat af, zodat er (eventueel hoor!) ook andere "akkoorden" bijpassen. En ja, meer werk in de drums stoppen qua afwisseling loont muzikaal altijd, maar is wel weer "werk";)

Bedankt voor het compliment! Je slaat de spijker op zijn kop.. Ik ben erg lui en dat hoor je zelfs :dubbel:

Sounds en ideeën vind ik heel erg mooi (zoals gebruikelijk :)). Beat vind ik persoonlijk wat minder. Lijkt me mooi om ergens het tempo te halveren (dus snare op elke 3e ipv 2e en 4e) en dan weer op te bouwen naar wat ik nu hoor.

Zoals gewoonlijk bedankt voor het luisteren, commentaar en het recept dokter :okdan:

Toppertje weer Marc, leuk gedaan met de visuals ook weer! Maar idd wat het helemaal next level zou maken is een stukje waarin de melodie anders loopt en / of de beat ook voor de variatie. Verder super!

Bedankt Steef! Als ik ooit op de track terug kom neem ik zeker jouw en advies van alle andere luisteraars mee:)

Iedereen nogmaals dank voor het luisteren!
 
Back
Top