Hulp bij updaten polaris firmware?

SB-SIX

Ouwe rot
Lid sinds
3 januari 2013
Berichten
4.164
Is er toevallig iemand die mij kan/wil helpen met de firmware upgrade van de polaris? Je hebt daar een isp programmer voor nodig. Ik heb zo'n ding niet en weet ook niet hoe het werkt als ik m wel heb :) Dus is er iemand met zo'n programmer waar ik even langs kan wippen? Ik kan eventueel modulair spul meenemen om wat te pielen als je dat leuk lijkt.
Verdere info over de firmware upgrade staat hier https://intellijel.com/firmware-updates/

Alvast bedankt :)
 
offtopic:

Bevalt die polaris een beetje?

p.s. ik heb wel een isp programmer maar ga er van uit dat je niet in de buurt van Assen woont...?
 
offtopic:

Bevalt die polaris een beetje?

p.s. ik heb wel een isp programmer maar ga er van uit dat je niet in de buurt van Assen woont...?

Ja zeker, hij heeft een hele andere sound vergeleken bij mn andere filters. Prikt echt superlekker door de mix en heel veel keus in verschillende standen. 2 nadelen, hij onthoudt zijn standen niet (moet gefixed zijn in de firmware) en hij sluit net niet helemaal. Je moet er dus nog wel een vca achter hangen.


Ik kan op de site van Intellijel trouwens geen hex-files voor de Polaris vinden.
(er is alleen dit lijstje)

Ahh goeie, ik ga dat eerst even vragen bij intellijel!
 
Dit is het antwoord van intellijel mbt de hex files:

If you have a Mac, you can use our firmware updater software. Just set the type of programmer you have in the preferences. If you are on Windows, the firmware updater doesn't support alternate programmers yet but I could send you the hex file.

Zal ik ze maar opvragen voor de zekerheid? Denk dat Mac uit den boze is voor de LAGgers? Soort f-society stel ik me voor :)
 
Sowieso die hex-file vragen ja, dan heb je die tenminste.

Bij LAG is het wel vooral freesoftware (lees: linux) ja, maar als je nou zelf een mac meeneemt ..
en doet die firmware updater dus ook arduino (andere atmega) ondersteunen?
 
Back
Top