Yamaha SU700 + Gotek

MonoTron

Initiating Sequence..
Lid sinds
13 januari 2004
Berichten
6.158
Locatie
de paddestoel op m'n teen
Ik ga over een paar dagen met vakantie, maar heb net de Gotek binnengekregen die ik in mijn Yamaha SU-700 wil zetten.

Gaat dus nog wel ff duren voor ik hier zinvolle info over ga posten, maar bij deze alvast een draadje mochten anderen ook geïnteresseerd zijn.

To be continued in a few weeks :P
 
Ben benieuwd. :mega: Heb in de mijne een SCSI.. en vraag me dan af hoe dat gaat met multiple disks samen met de Gotek.. en hoe de laadtijd is in verhouding met SCSI.. die verbinding is sowieso niet al te snel ook..
MatthewLeBlom heeft ook al in aardig wat samplers deze opslaguitbreiding gebouwd trouwens. :)

Fijne vakantie iig :mexico:
 
Een gotek gaat even snel als het laden van een floppy disk speler. Het voordeel zit hem in de hoeveelheid floppys die in je apparaat blijven zitten. En natuurlijk dat de floppy niet stuk gaat. Volgens mij 100 floppies , selecteer het nummer en je hebt het floppie diskje onder een nummer.
 
Ze kosten ook geen drol meer.. :P volgens mij incl. verzenden zo'n 17 euro ofzo? Wel even opletten welke je moet hebben. Volgens mij al eerder hier op forum behandeld. Overigens voor sommige Roland type's zijn ze weer iets duurder.. zo rond de 25 euro.
 
Heb ook een su700, en zit er na het zien van dit bericht ook aan te denken om er een in te bouwen, maar welke neem ik, en wat heb ik allemaal nodig? Is TS nog met vakantie, of is dit project in de koelkast? ;)
 
Back
Top