Roland TR606 + case

Dubluv

Ouwe rot
Lid sinds
6 Maart 2012
Berichten
988
Locatie
9000
Hoeveel is een mint 606 met case en originele manual waard tegenwoordig?
 

Attachments

  • IMG_3622.JPG
    IMG_3622.JPG
    136,5 KB · Bekeken: 123
  • IMG_3623.JPG
    IMG_3623.JPG
    98,1 KB · Bekeken: 102
dus niet die dat afgebeeld is,want die is niet mint zo zien


Waar zie jij dan aan dat het niet mint is? Ik zie geen slijtage naast de pots en ook het hoesje is toch goed? Ben gewoon benieuwd waar je het aan ziet..
 
dus niet die dat afgebeeld is,want die is niet mint zo zien

:stupid Zelfs de onderkant heeft geen krasje, wat een gezijk.
 
Tegenwoordig alweer rond de 500? Zal vast wel stijgen de komende jaren..

Die van mij blijft lekker voor altijd hier, ik hou echt van mijn 606 haha :luv:
 
Mijn advies, probeer het woord MINT niet te gebruiken, iedereen heeft daar zn eigen invulling aan gegeven in de loop der tijd.

"Mint is dat die als nieuw uit de verpakking kom en kijk hier eens onder dat pootje, dat is gekrast"

Enfin gebruik gewoon IZGS of ZGAN, is veel luchtiger
 
:stupid Zelfs de onderkant heeft geen krasje, wat een gezijk.

hoek onderaan links hangt geen verf meer op,doe je ogen open

en mogelijk het onderste hoekje ook beschadigd tenzij dit enige schaduw is
 
Ja optisch perfect maar technisch?

Als alle tact switches goed werken door ze normaal in te drukken, potmeters zo goed als geruisloos draaien, geen batterijlekkage is 500 euro inderdaad normaal.

Op de reactie boven mij wens ik niet te reageren.
 
De 606 was lange tijd ook erg goedkoop vergeleken bij de rest van de oude Roland meuk. Voor 350 had je een goede. Er zijn er dan ook massa's van gemaakt.
 
ik heb 2 jaar gezocht om een near mint exemplaar te vinden bikkel,per toeval $400 op muffwiggler maand terug,gek

ik heb de indruk dat er weinig mooie (mint/near mint) nog overblijven,net als de TB's.. er is altijd iets,krasje,verf af ergens,hoe weinig ook,vlekje,of mods

Dit exemplaar hier in deze draad is natuurlijk ook een mooie,maar net niet near mint.
 
Ik heb al 2 RE-201's 2 909's 2 TB-303 en vroeger ook nog 1 606.. Allemaal zeeeer mooi maar een enkel krasje zat er overal wel op . Niet onbegrijpelijk na 30 jaar dienst ;).
 
Back
Top