Djerro tracks

Djerro 71

Ingeburgerd
Lid sinds
15 juni 2016
Berichten
26
Locatie
Zuid-Holland
Beste leden. Heb de draad weer opgepakt en ben sinds een paar maanden weer creatief bezig. Ook ik zou het prettig vinden om feedback van jullie te krijgen. Volgens mij is dit een leuke track geworden, kort en krachtig.



 
Last edited by a moderator:
Erg professionele video! De wulpse dames trekken de, of misschien beter gezegd, mijn aandacht, maar kunnen toch niet verhullen dat de muziek, hoewel ook die goed opgenomen/gemixed is, wat aan de saaie kant is. De muziek lijkt ondergeschikt aan de video. Daar is niks mis mee, maar dit is wel SF...:P
 
Ik vind hem wel leuk, het enige dat echt mis - en dit is opbouwend bedoeld - is een melodie die blijft hangen, die de aandacht naar zich trekt. Als je dit beter kan uitwerken heb je toch echt wel een leuke track denk ik. Veel succes!
 
Bedankt allen! Jullie reactie's hebben me zeker aan het denken gezet. Zal nog eens proberen of het minder eentonig kan. Een melodie proberen is ook een optie maar weet niet of deze track dat nodig heeft. Is het proberen waard.
 
Ik denk dat deze track dat inderdaad nodig heeft ; je kan ook je bas meer uitwerken, maar zowieso moet er meer 'melodische ontwikkeling' zijn in dit stuk. Is opbouwend bedoeld.
Je kan ook bv je bas melodisch wat meer uitwerken, dat is ook 'melodische ontwikkeling'.

Veel succes!
 
Geboeid gekeken. :D
De track is apart, dat vind ik altijd wel wat waard. Mix klinkt erg goed. Komt op de laptop echt goed uit de verf.
Al met al vind ik originaliteit hier wel op zijn plaats. :okdan:
 
Ik heb hem beluisterd zonder de video te bekijken (hij schijnt wat af te leiden :D). Muzikaal vind ik het geen geweldige track om heel eerlijk te zijn. Los van het feit dat het niet mijn smaak is, gebeurt er naar mijn smaak te weinig om het interessant te houden. Beetje spelen met de bass zou inderdaad kunnen, maar heel even ergens een kleine progressie mag van mij ook wel.
 
Hebben jullie enig idee wat voor gear ik hier gebruik? Dan zal ik later vertellen waarom ik dit vroeg :) Bedankt voor jullie reactie's!
 
Back
Top