Lekker weer.. Buiten spelen met de OP-1 dus!

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Stukje jammen in de zon dan maar.. Weer eens wat anders, toch? :)

 
Last edited by a moderator:
Klinkt lekker:okdan:
 
Zon?:?:?
 
Enkel voor de eerste track : Yes, yes en nog een yes !!! (alleen jammer van die vervelende kraakjes op de delay)
Nu nog even downloadbaar maken en we zijn blij. ;-)
 
Goed man!
Veel dank!

Klinkt lekker:okdan:
Top!

Code geel staat hier in Voorhout kennelijk voor zon? ;)

Inmpressive uit dat kleine dingetje :)
Het is leuk speelgoed!

Enkel voor de eerste track : Yes, yes en nog een yes !!! (alleen jammer van die vervelende kraakjes op de delay)
Nu nog even downloadbaar maken en we zijn blij. ;-)
Bedankt! Voor al uw downloads (en vocalen) http://www.clipconverter.cc ;)
 
Enkel voor de eerste track : Yes, yes en nog een yes !!! (alleen jammer van die vervelende kraakjes op de delay)
Nu nog even downloadbaar maken en we zijn blij. ;-)

De OP-1 blinkt overigens uit in het Lofi gehalte (zeker met samples) dus er komen nog al eens wat kraakjes bij kijken inderdaad... Het is ook puur voor de lol dit hoor, maar de reacties zijn onverwacht positief ;)
 
Uit welke nummer komen die sampleloops?
Mooi gemaakt !!
 
Klinkt goed .
Ik heb mn op-1 , 2 aar geleden weggedaan .

Vanaf 5 minuten in de song doe je enkele snelle retrigger effecten , maakt dat deel uit van ee nieuwe update , of gebruik je de finger/endless seq.?
En hoe klinkt de nieuwe slump synth ?
 
Hello! I liked your video # 18 and have already signed up. Let's be friend :)

Voor dit soort reacties zou je bijna een YT account aanmaken :D

Maar goed, ik ga in herhaling vallen: Wat een lekker stuk muziek dit! En wat mij betreft nu alles in evenwicht en de juiste verhoudingen :).
 
leuk om te zien en te horen, maar alles was wel een tikkeltje repetitief.. Voor de rest prima gedaan ;)

Bedankt! Geestig commentaar wel betreft het repetitieve.. Dat is er een die vast vaker is toe te passen :dubbel:

Goed bezig :okdan:

Bedankt voor het luisteren en de reactie!

Klinkt goed .
Ik heb mn op-1 , 2 aar geleden weggedaan .

Vanaf 5 minuten in de song doe je enkele snelle retrigger effecten , maakt dat deel uit van ee nieuwe update , of gebruik je de finger/endless seq.?
En hoe klinkt de nieuwe slump synth ?

Veel dank! De retrigger/glitch effecten doe ik met het 'Phone' effect en die staat op de master. Op de 2 memory knoppen ( 7 & 8 ) heb ik parameter locks gezet welke dit effect aanpassen zolang de knoppen ingedrukt blijven. Dit zit er naar mijn idee al een tijdje op en is niks nieuws ;)
De nieuwe slump synth is leuk! Deze speelt de arpeggiator (ook leuk) lijn vanaf 3:35.

Voor dit soort reacties zou je bijna een YT account aanmaken :D

Maar goed, ik ga in herhaling vallen: Wat een lekker stuk muziek dit! En wat mij betreft nu alles in evenwicht en de juiste verhoudingen :).

Haha ja Doc! Dat is het moment dat je bij jezelf denkt.. Ik heb het eindelijk gemaakt en ben doorgebroken.. mijn eerste spam bot heeft zich geabonneerd :) Ben blij dat je het wederom leuk vind.
 
Ik vind ze allebei weer erg lekker! "Weer eens wat anders, toch?" is relatief. Ik vind al je tracks wel een herkenbare stijl/sound hebben, ook qua structuur/opbouw, zeker die nummers waar je met (geleende) vocals werkt. Het gewriemel met je vingers op zo'n klein apparaatje lijkt af en toe erg op het spelletje "Twister":D.
 
Ik vind ze allebei weer erg lekker! "Weer eens wat anders, toch?" is relatief. Ik vind al je tracks wel een herkenbare stijl/sound hebben, ook qua structuur/opbouw, zeker die nummers waar je met (geleende) vocals werkt. Het gewriemel met je vingers op zo'n klein apparaatje lijkt af en toe erg op het spelletje "Twister":D.

Bedankt!! Daar heb je zeker een punt qua herkenbaarheid in stijl en sound.. De variatie zit hem dan toch meer in het gefröbel op de op-1 ;)

Erg lekker.. fijne harmonieën ook weer :mega: like ur style :)

Veel dank voor het luisteren en je reactie! :)

Heel tof dit! Mooi gebruik van de mogelijkheden van de OP-1.

Vocals passen er perfect bij ook. Chapeau!

Hartstikke bedankt! Toffe reacties allemaal :)

Ik ben helemaal in mijn element met die op-1 en schets me een ongeluk.. Ik krijg er een hoop ideeën uit waar ik met een daw of andere hardware die ik in mijn bezit heb nooit op zou komen. :okdan:
 
Back
Top