MacGyverGear - Somewhere In Time

Goeie emo pop :) Het in your face werk van vandaag de dag mag hier wel eens mee afgewisseld worden op de radio vind ik.
 
BcFVqI0IQAAKMTP.jpg


xxx
 
Valt productietechnisch helemaal niks op aan te merken.
Vind de begin akkoorden goed gekozen, de eerste regel zang heb ik al erg vaak gehoord (ben sowieso niet perse een groot fan van zang) en dan raak ik mijn concentratie kwijt.

Conclusie; super knap gemaakt, ik wou dat mijn nummers half zo strak klonken maar vind de muziek op zich niet mooi.
 
Geweldige track Patrick. Wat kan je er verder van zeggen.. Perfectie zeg maar :)
 
Thanx mensen :)

Ja, 'n beetje soft is tie wel.. maar dit soort muziek vind ik nu eenmaal ook mooi als afwisseling om te maken.. :)

Had voorgaande jaren ook instrumentale tracks.. toen kreeg ik de vraag waarom ik er geen zang in had gestopt.. het is ook nooit goed :D
 
Maar Patrick is toch hartstikke bekend? Zelfs IK ken hem!
 
TOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wat klinkt die bas lekker zeg. Wauw. Vol, en toch niet storend of overheersend. Mix is ook super.
Ik kan hier geen enkel verbeterpunt voor verzinnen.
 
Ja, klinkt goed! Prima sfeer.

Hmm, je heet Patrick.. Je bent toch geen Ier?
Ik hoor weinig Nederlands accent in je Engels.

:W Cheers
sceptcist
 
In de eerste plaats prima productie! Dat je zoiets in je eentje bakt is echt een geweldig knappe prestatie! Zal, denk ik, wel veel tijd en inspanning hebben gekost? Alles klopt, goede zangpartij(en), mooie geluiden en een solide basis, waardoor de rest goed tot z'n recht komt. Voor zover, zeg maar, het poptechnische deel. Ik moet namelijk eerlijk bekennen dat het mij toch niet veel doet qua muziek. Op de een of ander manier vind ik de zang en de instrumentale "begeleiding" qua sfeer niet goed bij elkaar passen. De zang is best wel met veel emotie en daar kabbelt de begeleiding dan op een "niks aan de hand" manier onder door.

Maar natuurlijk tussen alle ingezonden tracks wel één van de betere!
 
Back
Top