MacGyverGear - Somewhere In Time

Tja je hebt al zoveel stemmen, maar dik verdiend dus doe ik er ook 1tje bij :D
Erg goed gedaan.
 
Thanx mensen voor de stemmen en echt heel tof dat jullie het op een manier toch waarderen.. :mega:

@ IDM: Dat van de De-esser werd ook al door iemand anders geopperd. De zang heb ik zelf best wel veel beluisterd en vond de De-esser op de lead nodig soms..
Koortjes heb ik ook flink in gesneden. Ben wel benieuwd of dit dan over de lead of koortjes gaat.. :)
 
Thanx mensen voor de stemmen en echt heel tof dat jullie het op een manier toch waarderen.. :mega:

@ IDM: Dat van de De-esser werd ook al door iemand anders geopperd. De zang heb ik zelf best wel veel beluisterd en vond de De-esser op de lead nodig soms..
Koortjes heb ik ook flink in gesneden. Ben wel benieuwd of dit dan over de lead of koortjes gaat.. :)

Gaat over de lead :). Als er een vervelende frequentie in de S-en zit, dan ben ik zelf meer voorstander van proberen dat 'weg' te EQuen. De-esser die net iets te heftig staat heeft de neiging om het te laten klinken alsof je slist ;). Heeel subtielle de-esser + EQ zou ik eens proberen.

Trouwens echt miereneuken dit hoor en het doet niets af aan het geheel, maar het viel me op ;)
 
Ah de lead.. Ik wilde er wat meer airy highs in stoppen maar bepaalde medeklinkers worden daar vaak niet echt mooier op. :)
Ik herinner me nog iets van de de-esser die eerst een band-reject filter had rond de 6-7 khz.. toen heb ik er een low pass van gemaakt was ik de scherpe 'S' kwijt was.. maar misschien ben ik teveel uitgeschoten nu.... thanx iig voor de ideeën :mega:
 
Ik vind hem erg goed! Sowieso vind ik dat je heel veel talent hebt en het juiste gevoel in een track weet te stoppen. complimenten! Mijn stem heb je. :)
 
Supermooie track dit. Het klinkt net echt en ik moet elke keer weer aan de Time Bandits denken. Je stem is wat donkerder/zwaarder dan de heer Hidding maar icm de muziek neigt het er wel naar, vind ik dan toch. Ik voeg mijn stem aan het al hoge aantal toe.
 
Wow. thanx man :) Time Bandits vond ik echt te gekke muziek vroeger :mega: en bedankt voor de stem natuurlijk.. :)
 
ik vind het een zeiknummer
net of de zanger elk moment in janken gaat uitbarsten
met zoveel talent en mooie apparatuur zou je toch wel iets beters kunnen maken lijkt mij

Met zoveel medicatie en mogelijkheden om deze op tijd in te nemen lijkt deze opmerking nu niet echt nodig "Dikke Klap" :engel:

Ga je mond spoelen (bij voorkeur met milieuvriendelijke groene zeep)
 
Last edited by a moderator:
ik vind het een zeiknummer
net of de zanger elk moment in janken gaat uitbarsten
met zoveel talent en mooie apparatuur zou je toch wel iets beters kunnen maken lijkt mij

nou ja .. wat zongen de Beatles nou ook al weer "Let it be"


ik snap je ook wel, negative aandacht is ook aandacht.
 
ik mag toch wel kritiek geven?

ik kan het echt niet lang aanhoren
normaal hou ik het wel voor me als muziek die hier gepost wordt mij niet aan staat
maar in dit geval omdat het zo veel stemmen heeft gekregen heb ik mijn ongezouten mening maar gegeven
kan de maker misschien iets mee de volgende keer
 
nou ja misschien is het wel een beetje een smaak kwestie
aan de andere kant denk ik dat de maker zich hier misschien niet bewust van is

het vriendelijke verzoek daarom om de volgende keer een wat minder zeikerige toon aan te slaan zodat ik er ook naar kan luistern :)
 
een wat minder zeikerige toon aan te slaan zodat ik er ook naar kan luister

Jahaa i luv joe bijvoorbeeld

&
 
nou ja misschien is het wel een beetje een smaak kwestie
aan de andere kant denk ik dat de maker zich hier misschien niet bewust van is

het vriendelijke verzoek daarom om de volgende keer een wat minder zeikerige toon aan te slaan zodat ik er ook naar kan luistern :)

Misschien als je het "de volgende keer met een minder zeikerige" opmerking zou mededelen en het hem netjes zou vragen? (of hij speciaal iets voor jouw belevingswereld wil maken) :engel:

Aan de andere kant denk ik dat je je niet bewust bent dat je niet hoeft te luisteren of onnodig commentaar hoeft te geven.

Je komt nogal als een botte bijl de hoek omzeilen "ik mag toch wel kritiek geven?" :D
 
Last edited by a moderator:
Sorry voor mijn ondiplomatieke manier van uitrukken. Ik denk niet dat de maker hierom zelfmoord zal gaan plegen want er staan nog altijd 38 diplomatieke stemmen tegenover ;)

Het is dus ook niet nodig om als medeproducer de maker van dit liedje in bescherming te nemen door allerlei hatelijke opmerkingen te plaatsten.. dat zegt alleen maar iets over jezelf
 
Sorry voor mijn ondiplomatieke manier van uitrukken. Ik denk niet dat de maker hierom zelfmoord zal gaan plegen want er staan nog altijd 38 diplomatieke stemmen tegenover ;)

Het is dus ook niet nodig om als medeproducer de maker van dit liedje in bescherming te nemen door allerlei hatelijke opmerkingen te plaatsten.. dat zegt alleen maar iets over jezelf

Mag ik aannemen dat je "uitdrukken" bedoelt?

Ik kan niet voor de andere 37 stemmers spreken, maar mijn stem voor deze track was alles behalve een diplomatieke ;). Vond het gewoon een reteknappe track.
 
Back
Top