MacGyverGear - Somewhere In Time

Nee, ik vind de zang juist geweldig. Maar dat vond ik van die in mijn eigen inzending ook, en dat was ook niet iedereen met me eens. En dat hoeft ook niet. Kwestie van smaak denk ik.
 
fatclap is de hele contest al aan het zuurstokken (tegen zo'n beetje iedereen met meer stemmen dan hij), maar deze zo na het hele gebeuren komt wel heel raar uit de hoek.

gaat 't wel goed met je?
 
haha.. dat is niet wat ik aan het doen ben.
er zijn ook nummers bij die ik wel goed vind al zijn het er niet zo veel
die heb ik ook mijn complimaneten gegeven

ik vind het niet erg dat mijn nummer niet zo hoog is geeindigt
ik had dat al verwacht en dat heb ik in mijn openingspost van mijn track al kenbaar gemaakt

ik ben wel een beetje een flapuit van nature
en ik kom makkelijk uit voor mijn mening ookal is die misschien controversieel
maar meestal hou ik het wel voor me als ik iets niet goed vind
zou onbegonnen werk zijn hier op het forum :D

gaat verder prima met mij
 
ik vind de zang vooral een beetje doffigjes niet zo mooi opgenomen/gemixt en een beetje weinig dynamisch.
intentie van zang is een keuze, niet per se mijn keuze, maar daar verschillen mensen wel enorm in. ik kan heel veel kattengejank niet aanhoren waar hordes mensen wel hard op gaan. en dan herken ik soms het gevoel wel van.. dat horen jullie toch ook wel of nie dan! . maar die waarderen het toch anders.

die bit99 heeft toch een leuk apart soundje. je gaat zo'n ding natuurlijk niet zitten proggen verder :D maar tis n apart sausje wat er op zit :)
 
ik vind het een zeiknummer
net of de zanger elk moment in janken kan gaan uitbarsten
Het vriendelijke verzoek daarom om de volgende keer een wat minder zeikerige toon aan te slaan zodat ik er ook naar kan luistern :)

Oke... speciaal voor den grote fatclap zal ik het de volgende keer vooraf vermelden als er zang in zit, goed?? gast.... voel es aan je schedel!?

Ik maak muziek net zoals iedereen en gebruik geluiden, instrumenten en componenten wat ik zelf goed vind passen.
Als het je ding niet is? Helemaal geen probleem... dan kan je dat 'gewoon' zeggen.. of reageer je gewoon niet.
 
Last edited by a moderator:
Mac, maak je niet druk. Luister naar zijn inzending, dat zegt toch genoeg!
 
Je hebt geen slechte zangstem en je muziek productie is ook niet verkeerd.
Misschien heb ik me wat ongelukkig uitgedrukt maar zie het als opbouwende kritiek.
Probeer wat minder die 'zeurderige' toon aan te slaan daar wordt het gewoon beter door.

Dat is niet een aanval op je persoon maar meer een tip om je muziek beter te maken.
Dus ik probeer alleen maar te helpen. Wat je er verder mee doet is natuurlijk geheel aan jou.
 
Je hebt geen slechte zangstem en je muziek productie is ook niet verkeerd.
Misschien heb ik me wat ongelukkig uitgedrukt maar zie het als opbouwende kritiek.
Probeer wat minder die 'zeurderige' toon aan te slaan daar wordt het gewoon beter door.

Dat is niet een aanval op je persoon maar meer een tip om je muziek beter te maken.
Dus ik probeer alleen maar te helpen. Wat je er verder mee doet is natuurlijk geheel aan jou.

Het is wel frappant dat alleen jij er last van schijnt te hebben :eureka:
 
Het is wel frappant dat alleen jij er last van schijnt te hebben :eureka:
Het is mijn favo stijl ook niet, maar de omschrijving 'zeurderig' is niet zo aardig. Ik denk dat de zang wel bij de muziek past, bijv. bij soul of r&b. Dat spreekt je aan of niet.
 
Het is mijn favo stijl ook niet, maar de omschrijving 'zeurderig' is niet zo aardig.


Ik denk ook dat daarom iedereen zo boos doet.
Maar ik weet niet hoe ik het op een 'aardige' manier kan duidelijk maken.

Ik denk dat de zang wel bij de muziek past, bijv. bij soul of r&b. Dat spreekt je aan of niet.


Ik hou erg van soul en r&b maar daar hoort niet persee een 'zeurderige' zangstijl bij.
 
Zo is het wel mooi toch? In elk geval fatclap vindt de zang niet mooi, en misschien zijn er wel meer (die het echter niet melden). Er zijn echter ook leden die de zang wel waarderen. En nu? :D

@ fatclap: Wat je zou kunnen proberen is om dezelfde boodschap op een iets vriendelijker manier te brengen.

"Ik vind het een zeiknummer" wordt dan bijvoorbeeld "Het nummer spreekt mij niet zo aan, omdat ik niet zo'n fan ben van dit soort zang". :D

Maar "zeurderig" klinkt al een stuk minder onvriendelijk dan "zeiknummer".
 
Ik was om een andere reden al in een pissige bui toen ik reageerde en daarom kwam het er wat lomp uit.

Maar ik vind niet dat Mac mijn lompe reactie verdient heeft.
In tegendeel.. hij heeft mij meerdere malen geholpen met tracks die ik op het forum posste en waar ik hem nog steeds dankbaar voor ben.

Ik heb mijn excuses al gemaakt.
ik denk dat we het er verder maar bij moeten laten.
 
Dus... nu bepaal je hier maar even dat we het erbij moeten laten.. zo werkt dat toch niet?

Nou, ok dan.. excuses aanvaard. Maar de volgende keer als iets je niet aanstaat, of je klote voelt, kun je beter gewoon niet reageren.
Of het wat subtieler verpakken misschien.. zoals hierboven al werd gesuggereerd..
Dit is gewoon totaal misplaatst iemand willen afbranden.. en dan vind je het ook nog eens gek dat je een vervelende reactie terug krijgt...

Qua zang ga ik er ook geen moeite voor doen minder 'zeurderig' over te komen. Het is mijn gevoel, en zo uit ik dat nu eenmaal.. het spreekt je aan, of niet....
 
Laatst gewijzigd:
Ik bedoel dat ik het erbij zal laten wat kritiek betreft ;)

Waar ik een beetje moeite mee had.. ik brand JOU niet af maar ik had felle kritiek op je muziek.
Dat ik vervolgens de wind van voren kan verwachten begrijp ik.
Maar als je dat niet leuk vind moet je je muziek niet op een forum zetten

Vervolgens werd alles op de persoon gespeeld.. dat vind ik niet okee
En de moderators gelukkig ook niet
Eerlijk gezegd had ik van jou zulk soort kinderachtigheid ook niet verwacht.

Maar gelukkig alles weer okee.. ook wat mij betreft.
En ik zal mijn best doen niet meer uit de bocht te vliegen met mijn opmerkingen.

Maar zoals ik al zei.. ik kan mijn ergernissen doorgaans goed voor me houden
Iedereen heeft wel eens een zwak moment.
 
Laatst gewijzigd:
Nou sorry hoor, dat jij hier het slachtoffer van geworden bent omdat je goeie tips verkeerd werden geïnterpreteerd........

Maar wat had je nou verwacht van mij.. dat ik kritiek van deze aard, en met deze ondertoon serieus zou nemen??
Wat je doel hiermee nu precies geweest mag zijn snap ik nog steeds niet..
Je mag mij best kinderachtig vinden nu.. goed voor jou.. zit ik totaal niet mee.
Als je maar snapt dat als je iemand op zo'n manier uit de tent lokt, je reacties van deze aard terug krijgt.
 
Ik ben nergens slachtoffer van, dat hebben de moderators gelukkig voorkomen.
Als je denkt dat je iemand persoonlijk kan aanvallen omdat diegene kritiek durft te hebben op jouw muziek dan ben jij degene die zich hier laat kennen.
 
Back
Top