Where the light left me

Marc

Ouwe rot
Lid sinds
28 april 2004
Berichten
1.297
Van het weekend even een jam gedaan met een acapella van Laura James.
Mooi stemmetje, niet?

 
Mooi hoor..

Goed video'tje ook..
Ik vind persoonlijk je muziek beter dan haar zang :)
 
Mooi hoor..

Goed video'tje ook..
Ik vind persoonlijk je muziek beter dan haar zang :)

Hartstikke bedankt! Ik vind haar stem persoonlijk echt geweldig.. kwestie van smaak denk ik :)

Die komt wel binnen zeg! :halleluja ernstig mooi..

:okdan:

Ernstig nog wel haha bedankt voor het compliment :okdan:

Heel vet! :okdan:

Ook jij bedankt voor het luisteren :)

heel erg mooi, heb ervan genoten ;)

Bedankt en ik ben erg blij dat het zo de smaak valt :)


Ik zag vorige week de aankondiging en dacht deze track voor de Synthforum Contest 2015 te gebruiken, maar die is volgens mij nog niet begonnen.. Achja ik heb de cunttest 2015 bokaal n ieder geval al in mijn zak :kroon:
 
Top 3! Jeuzes wat mooi dit! :okdan:. Ik kan maar 1 dingetje bedenken en dat is dat ik je outro te lang vind voor wat er gebeurt. Dus het stuk vanaf 3:15. Misschien mooi om daar met die strijkers nog iets te doen in plaats van de lange halen die ze nu reperterend maken. Ander solodingetje kan ook, iets akoestisch. Maar verder helemaal goed dit.
 
Top vijf:)

Goed genoeg ;)

Top 3! Jeuzes wat mooi dit! :okdan:. Ik kan maar 1 dingetje bedenken en dat is dat ik je outro te lang vind voor wat er gebeurt. Dus het stuk vanaf 3:15. Misschien mooi om daar met die strijkers nog iets te doen in plaats van de lange halen die ze nu reperterend maken. Ander solodingetje kan ook, iets akoestisch. Maar verder helemaal goed dit.

Nog Beter :) Wederom bedankt dokter en ben het 9 van de 10 keer eens met uw kritiek.
Zonder video is het eind te lang en daar mag zeker wel een bar of 4 af als het niet meer is, maar qua toevoegingen ben ik niet zeker.. Ik vind dit nummer de kracht halen uit zijn eenvoud ;)
 
Goed gedaan :halleluja

Ik denk dat een kortere versie ook lekker zou zijn:
tot 3:56 en zonder die arp

:okdan:

Bedankt voor het luisteren in ieder geval ;)

dat van die egel in mijn oor, da weet ik nog nie....

ik vind de zageres niet echt sterk.
het nummer op zich wel....:okdan:

:mega:

Op zich bedankt dan maar :okdan:

Bijzonder mooi. Bravo !
Mooie evenwichtige samenhang tussen de excellente zang en muzieklijnen. Precies goed

:okdan:dank voor het luisteren en het compliment.
 
Kwam net weer langs op men MP3 player, blijft een geweldig mooi nummer!
 
:okdan:

Goed om te horen! Leuk dat er anderhalf jaar later nog naar geluisterd wordt :) Daar doe ik het voor
 
Back
Top