• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Hele strakke Yamaha A3000 zonder SCSI

Prijs
150 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
998
Hierbij m'n A3000 te koop wegens aanschaf A5000. Deze is zonder SCSI en harddisk. Ik gebruikte hem niet als sampler maar als FX processor omdat de FX van deze bak echt GE-WEL-DIG is. Mag snel weg voor een prijsje van 150 euro zodat ik weer plek heb. Voor de compleetheid; meest rechter encoder wil nog wel eens skippen, dit is echter bij ongeveer alle A3000's het geval vanwege een designfout in de panel PCB, dit is eenvoudig te repareren met een simpele bypass, heb dit twee keer eerder gedaan, was gefixt in een kwartiertje. Ik mag echter niet meer klussen van m'n vrouw, zodra ik een schroevendraaier aanraak krijgt ze een attack, dus het is prima zo, dan gewoon wat minder voor de A3000.

Prijs is prima en dus vast.

Ps, niet op de foto te zien maar het display is in zeer strakke staat, ook de back-light.

Afhalen in Amsterdam of verzending 12 euro, de bak is groot en zwaar.

Mooi weekend!
 

Attachments

  • IMG_4891.JPG
    IMG_4891.JPG
    152,5 KB · Bekeken: 96
  • IMG_4892.JPG
    IMG_4892.JPG
    158,9 KB · Bekeken: 79
  • IMG_4893.JPG
    IMG_4893.JPG
    170,8 KB · Bekeken: 82
  • IMG_4894.JPG
    IMG_4894.JPG
    130,1 KB · Bekeken: 83
Back
Top