[techno] Pjotr G - Peanuts

Origineel geplaatst door LastResort
klinkt lekker, heb je op die bassdrum nou een reverb of is er meer mee aan de hand?

Het delayed galm/reversed gate galm idee. Overigens niet galm van de kick in deze track :)
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
Het delayed galm/reversed gate galm idee. Overigens niet galm van de kick in deze track :)

creatief hoor, ga ik ook eens proberen, vind als je een galm gebruikt over een bas wel vaak dat de lage toon er uit gaat, maar mischien ligt dat ook wel aan mijn fruity reverb:frons:
 
kwestie van instellingen. Let trouwens op dat de galm niet te lang doortrekt zodat ie over je kick heen gaat zitten. Galm + Laag = snel een grote rommel

had t in een waveeditor gedaan, zo heb je mooi controle
 
Als t goed is loopt er helemaal niks uit sync
 
Echt weer erg leuk. Je hebt altijd een erg lekker ritme in de percussie van je tracks en zo ook weer bij deze track. En ja die break is erg vet :)
 
Hoe heb je die break gemaakt eigenlijk ?

Het klinkt als realtime timestretching, maar waarschijnlijk is het niet realtime.

Waarmee kun je audio zo strectchen dat je dit soort dingen kunt doen ?
 
Idd timestretching, idd niet realtime. In cooledit gedaan over n stukje van de eindmix
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
Idd timestretching, idd niet realtime. In cooledit gedaan over n stukje van de eindmix

Maar hoe stretch je het dan dat het zo vertraagt ? Als ik dingen timestretch is dat voor het hele stuk audio gelijk. Kun je in cooledit aangeven dat je het temp ook omlaag wilt gooien ofzo ?
 
Je kunt in cooledit een "gliding stretch" doen. Dus bijv van 100% naar 50%
 
Origineel geplaatst door 6 trak
erm lead... ik hoor alleen maar ritme... mischien dat de mp3 verkeerd is gedownload? 8o)
hehe tja lead lead....t is een niet-percussie geluid dat niettemin op 1 toonhoogte blijft hangen...gefe t beestje een naam
 
Back
Top