[techno] Pjotr G - Peanuts

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
hallo mensen!

Hier mijn laatste techno-track. Ben bezig met mijn live-set en heb dit nr even uitgewerkt tot een track.

Gaarne reacties!

Pjotr G - Peanuts

Gemixt op Behringer MX2442
galm Zoom RFX-1000
delay Zoom RFX-1000
Bassline & white noise: Clavia Nord Rack 2
drums: deels MC-307 deels E-mu ESI4000 turbo
lead hit: E-mu ESI4000 turbo

was t dat? I guess so.

Enjoy!
 
Moet zeggen dat dat begin stuk erg lijkt op die track van conjure one. Tears from the moon.
 
ik vind em lekker - zeker die vertraging geeft wat spankracht :dj:
 
Origineel geplaatst door justin
Moet zeggen dat dat begin stuk erg lijkt op die track van conjure one. Tears from the moon.

Ken die track niet. Als je nou zei doet me denken aan samual paganini - reaching out, daar kon ik wat mee. Daar heb ik namelijk in zitten knippen voor wat percussie sounds.
 
Lijkt me wel een compliment,aangezien het een hit is. qua percussie etc.
 
Origineel geplaatst door justin
aangezien het een hit is. qua percussie etc.

hahaha! :D 8o)
 
klinkt lekkah :D kan ik wel gebruiken op een techno feessie :P
 
Geweldige break!
Dit soort breaks en meteen die snelheid er achter aan.
Goed gedaan!:okdan:
 
Ey Pjotje,

klinkt errug vet! lekker vol en goed afgemixt man. Tis dak niet van techno hou, anders..:)
Cool gedaan met die break! Ga zo door en wie weet bekeer je me ooit nog tot techno :D
 
zo te zien moet ik maar n hele track maken zonder kick die steeds langzamer gaat :D
 
Origineel geplaatst door Yawgmoth
Track pompt lekker, arrangement is ook ok. P, wanneer ga je nu eens shoppen bij wat labels?

als ik n paar goede techno tracks bij elkaar heb. Dus bijv deze en nog eentje :D
 
Dit klinkt zelfs super door mijn laptopspeakertjes !!!

Thumbs up pjotr ! Dit zou ik denk ik wel kopen als ik het op vinyl in de platenzaak tegenkwam.

Die break is wicked ! Echt zo'n "handjes in de lucht en schreeuwen/fluiten naar de dj " stukje.
Het einde vind ik iets minder. Eigenlijk moest je de break weer een beetje terug laten komen en er nog iets bizarders (???) van maken.
 
Back
Top