[techtrance] Pjotr G vs. Jay Rico - Scavenger

Pjotr G

funky lid
Lid sinds
1 november 2001
Berichten
4.580
Locatie
Nieuwkoop
Laatst gewijzigd:
Ja, vette groove hoor, dikke stampplaat.....

't is idd techtrance, persoonlijk vind ik de tech wel leuker dan de trance moet ik zeggen... ;)
ik zou er nog een vette remix van maken zonder die trance-melodietjes
 
zeer mooi, klinkt vrij professioneel.
qua genre idd tek-trance.
kan er weinig kritieken op leveren van dingen die beter zouden moeten of zo,
de track zit voor mij heel fijn in elkaar.

cool!
 
Lekker plaatje. Hij stampt lekker. Enige wat ik nog mis is een melodielijn. Voor de rest niets op aan te merken. :okdan:

greetz Erik
 
Klinkt lekker! Maar net als Catalunya mis ik ook een melodylijn. Daarnaast vind ik het lijntje die rond 1:10 inkomt iets te snel in volume (noem het maar zo) wisselen of met te grote stappen....tja....wat bedoel je nou...ja het is het net niet. Iets subtieler moet het IMO. Daarnaast kun je wellicht nog een iets ranziger effect over de vocal trekken. Kortom een nummertje met potentieel, maar ik denk dat je er nog wel wat aan moet veranderen.

Suc6 :biertje: :okdan:
 
Klinkt goed maar ik sluit me aan bij de mensen die zeggen dat er nog wel een melodie bij kan.
Zal wel ingewikkeld zijn om hier nog een melodie bij te bedenken maar 2 knappen koppen kunnen dat wel. ;)
 
Ook hier iemand die wel een melodietje zou lusten :koffie:

Maar: ik vind hem nu ook al heel vet! Hij stampt lekker door van begin tot eind, klasse! :biertje:
Ik vind de overgang op 1:10 ook juist mooi, alles word omgegooid terwijl het toch lekker doorgaat.
 
:halleluja Lekkere track hoor. Het begin doet me een beetje aan de style van Marco v denken. Er zit een hele lekkere drive in. Verder tja wat er al gezegd was een leuke melodie en hij is klaar. Ik heb er niet zoveel op aan te merken. Ga je deze plaat op vinyl uitbrengen?
 
we zullen m nog wel iets aanpassen. en dan zullen we eens kijken of iemand met n label er ook wat aan vindt.
 
Lekkel, lekkel!!!!
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
we zullen m nog wel iets aanpassen. en dan zullen we eens kijken of iemand met n label er ook wat aan vindt.


sounds like a plan ;)

ik denk dat dit zeker goed genoeg is om op vinyl te kunnen uitbrengen...
hou je ons even op de hoogte of er ook iemand van een label dat vindt? :)

toi toi!
 
ssssSsSmakken! (Nee ik weet inmiddels wat die vocal zegt ;) )
Ik vind het trackje wel wat weg hebben van het F&W werk. Stampt lekker door, al moet ik nog steeds aan de combinatie van die bassline en die melo wennen.. erg apart. Als alles er vol inkomt heb ik het idee dat de lead een beetje in de verdrukking komt als ie dichtgeknepen is.
Dat padje klinkt wel lekker mysterieus. Ow en de bekende Pjotr rides zitten er weer in :D

Lekker hoor! Nu wij weer een keer? :mega:
 
weer es een vette PG track :D
 
Strakke track weer. Gaaf hoe jij je er altijd zo'n drive aan mee weet te geven. Een melodie zou er wel bij kunnen, maar dat is maar net afhankelijk van wat jullie met deze track willen natuurlijk.
 
Production nice. Melodie niet orgineel, geleend van een of ander disco ding (evt bij toeval ;) ). Arrangement kicking maar weinig verrassend. Strings zijn vervelend disonant, dat is op zich wel weer interessant, maar met deze stijl misschien een beetje te moeilijk (de luisteraars van deze muziek zijn over het algemeen niet zo slim wat harmonie betreft).

Pjotr, ik vond je techno lach affaire een stuk beter.
 
Ja lekker trakkie, hoor! :biertje:

Weinig commentaar verder eigenlijk; zal 't vast wel redelijk goed doen op concert 3 van Tiësto. :D ..en ik bedoel 't niet eens lullig!!


:confused: Wel weer opvallend dat er nu in één keer geen goed onderbouwde kritieken komen als: Trance is kut!


gelukkig
 
..o ja, een extra melodielijn vind IK nie echt nodig hoor
 
Zit mooi in elkaar qua beats!
Zou er nog wel een heleboel bij maken.
Een melodielijn en dikke pads en layers en nog een ton vol met sound fx!
Lekker gecompressed!

Een leuke basis!
 
Back
Top