Furious5 [nieuwe tracks]

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Lid sinds
19 december 2002
Berichten
4.938
Locatie
Primark City
Ik ga eens wat vaker dingen posten.. en doe dat in in deze thread..
Het zijn vaak probeersels.. maar ik wil ook complete tracks posten. Maar ja, dat afmaken he :)
 
Probeerseltje. Voornamelijk om m'n weg te vinden met Maschine die ik pas sinds kort heb.
Grootste probeem wat ik heb is de iele sound. De dunne sound die VST's en de Maschine software hebben... Ik vrees dat ik weer moet investeren in een audio interface..
De vocals samples die ik vaak gebruik zitten er in zodat ik me kan herinneren waar het om ging.. :)

https://soundcloud.com/furious5/pressure
 
De sound is wel lekker voor een nieuwe installment van Grand Theft Auto ofzo. Ik krijg helaas een fysieke nekharenreactie op de timing van je drums (met name de hihats). Foutje met quantizen?
 
De sound is wel lekker voor een nieuwe installment van Grand Theft Auto ofzo. Ik krijg helaas een fysieke nekharenreactie op de timing van je drums (met name de hihats). Foutje met quantizen?


tja. die timing van die hi-hats.. dat was een experimentje. haha.. Ik gaf hier en daar enthousiast een slinger aan de 'swing' knop..
Een casual swing krijgen in je drums is echt een hele klus als je geen sp1200 bezit.. ik heb geprobeerd te doorgronden hoe die in elkaar zit maar ik maakte mezelf echt gek..
 
Laatst gewijzigd:
nou ja, die hihats waren een probeerseltje, die mogen eruit.. Voor de rest klinkt ie wel leuk. Afmaken die handel ;)


ik ga er mee verder. er moet nog veel gebeuren wil het een beetje boeiend worden..
Thanx voor luisteren..
 
maar die snare op sommige moment is wel heel kut als ie scheef gaat. dat zou ik veranderen. Verder zou ik meer opvulling gebruiken in je drum patroon, tis wat kaal nog

Hi thanx voor je feedback.. Drums moet eigenlijk wel basic blijven maar idd, er mag wel wat bij.
Wat bedoel je met die snare die scheef gaat? Volgens mij is juist zonder swing strak op 2e en 4e beat geplakt.. Ik zal nog eens luisteren.. ik gebruik enkel m'n hoofdtelefoon.. mss hoor ik het niet goed..

Oh - bedoel je als hij niet samen valt met de hi hat.. zoals dat normaal is?
 
Back
Top