Guitar

echte rock dus :) veel solo's. heb jij die gespeelt? dan ben je best goed! die drums dat is zeker sound canvas ;) herken ze :) heb ze ook. '

IMHO niet super mijn stijl maar spelen kan je wel degelijk. Compositie zit goed inelkaar. Mix is goed met ruimtelijke drums. Reverbs erover zijn perfect. Meestal word het net te weinig of te veel maar dit is goede balans. Bas heeft ook goede plekken in de mix. vooral met het geslap komt ie meer naar voren. prima track !
 
Hey !! hartelijk dank voor je reactie

de drums zijn geen sound canvas ;) :D

ja ik heb de solo's zelf ingespeeld samen met een vriend van me ( Bosch )


Thanks again !





:maffia:
 
hmm drums zijn echt? vind ze erg op me soundcanvas lijken als ik er wat reverb overheen gooi (interne reverb dus die zit in het beestje ingebakke)

iig zeer anders ja :) maar tis wel vet !
 
Euhhh.. je bedoelt denk ik: http://www.shakeel2004.tk
(met een L erbij zeg maar..)

Over de track:

Klinkt leuk! Ik houd over het algemeen niet zo van die 'technische' gitaarsolo's,
maar het is bij jou in ieder geval duidelijk dat je weet hoe je je instrument moet bespelen.

Compositie is best OK, vind dit wel een ideaal muziekje voor één of ander arcade computerspel ofzo...


Keep on goin' :yamaha:
 
o o o ik zie het al! Gambale, Vai, Friedman ?? dat kan ook bijna niet anders.. lekker hè trouwens, vergeet Scott Henderson niet hè en Paul Gilbert en... :smeris: :D zo ken je nog wel ff doorgaan geloof ik. Ik ga als ik wakker ben je nummertje luisteren :z wat fijn dat er ook wat gitaarvirtuosi zijn op 't forum

tip: als je het nog niet kent, check 'the Vital Techtones' eens. (Victor Wooten, Steve Smith, Scott Henderson) heerlijke muziek
 
hehe thanks guys ! 8)

hey sander ja scott henderson, gilbert, greg howe zijn ook allemaal invloeden maar was te lui om ze er bij te zetten. Gaaf om te horen dat iemand op dit forum zoveel coole gitaristen kent :kimono:
 
Ik heb een paar nummers geluisterd, wel VET!
Je kunt horen dat je je instrument wel mastered.
Ik kan alleen maar zeggen, why not join a band? Je moet je kunnen met je gitaar combineren met andere goeie muziekanten denk ik, zodat je een goed op elkaar ingespeelde band kunt vormen. Ik zeg dit omdat ik denk dat je in je eigen trax teveel de nadruk op je eigen gitaarspel legt. Dat is leuk, maarrrr de luisteraar kan dat na een tijdje best beu zijn! (zelfde geld voor nummers met oneindig lange synth solo's)

dit alles IMO natuurlijk he :D

Ok, succes verder!!

gr
Arv
 
Hey thanks voor je toffe reactie 8)

Ik zit al een een band, heb morgen men eerste optreden 8D
 
Heel veel succes gewenst dan...zo te horen moet dat wel goed komen!

Ik hou wel van lekkere uitgebreide synth/gitaarsolo's
Larry Carlton is my hero...veel van beide :)
 
Thanks, ik post vanavond/ morgen wel hoe het gegaan is. 8)

Larry Carlton ken ik nog niet :o: maar ik ga er zeker wat muziek van opzoeken :maffia:


adios,

Shakeel
 
Back
Top