Musicworld - 2014

Ik vind de gekozen geluiden in elk geval heel mooi. Dat koor zeker en die fluit. Na het intro, lijkt het een beetje dat het koor wat achterop loopt ten opzichte van de rest. Komt waarschijnlijk door de trage attack. Misschien kun je dat koortje gewoon een tikkie naar voren halen? Het lijkt me ook mooi om tegen het eind aan het koor heel breed te maken, vol stereo, van alle kanten. (twee dan :D). Mooie basis, had misschien iets meer in gezeten als je wat variatie had gebracht in het koor.
 
Ja, dat is inderdaad weer eens wat anders. Ik vind het een mooie track alleen jammer dat op het moment dat ik nieuwsgierig wordt naar hoe die verder zou gaan, het ineens klaar is. De track tot nu toe, zou voor mijn gevoel alleen het intro zijn.
 
Goed sfeertje heb je in elkaar gezet. Mooi. Had wel gehoopt dat het koortje nog wat lager ging zingen op gegeven moment ;)
 
Ja zit leuk in elkaar. Had van mij wel wat verder uitgewerkt mogen worden. Dat ene akkoord van dat koor gaat wel een beetje vervelen op den duur. maar toch mooi sfeertje :)
 
Back
Top