Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik kan nog wel 2 keer 5 % regelen voor iemand. Geldig tot 15 sept. Geen pm aub.
 
Ik heb een 15% BAX liggen welke geldig is t/m 29 september 2020

Aanbod op de marktplaats:
https://www.synthforum.nl/forum/mark...rtingscode-bax


Bericht door een moderator:
Kortingscodes tegen betaling graag op de marktplaats met een vaste richtprijs. Linken naar de advertentie in dit topic is toegestaan.
 
Last edited by a moderator:
Ik heb een 15% BAX liggen welke geldig is t/m 29 september 2020

Vorig jaar heb ik zo'n code hier gepost en weet niet door wie deze gebruikt is... dat gaf achteraf niet een heel prettig gevoel.
Bij een aankoop van bijvoorbeeld een Sequential Prophet X levert dit een korting op van 575 euro en een Moog One doet 817 euro.

<..>

Oh ja, het gaat mij om grote aankopen (niet verzamel aankopen, omdat korting over 1 product is) deze korting gaat niet gebruikt worden voor aankopen onder de 2500 euro, dus daar reageer ik niet op.

Duidelijk toch !

Ook geen schrijnende verhalen, gewoon je toekomstige aankoop.

Kun je netzo goed een korting pakken van 7.5%
 
Last edited by a moderator:
Hier in deze rubriek of als je iets heb gekocht dan zit er weer een code in de doos. Dat laatste weet ik niet zeker.

Bij mijn laatste aankoop zat inderdaad 2 x een 5% kortingsbon in de doos.
 
Bij mijn laatste 5 aankopen zat telkens 2 keer 5 procent in de doos. Een mail met 10 procent krijg je soms heel,soms. 15% kreeg ik,via een collega die na enkele aankopen al 15% kreeg en m niet nodig had.
 
Ik kreeg een tijdje geleden ook een 15% korting in de mail vanwege "We hebben je al een tijdje niet gezien" meteen gebruikt om een hydrasynth te bestellen... nu wachten op levering :-) ergens begin september is nu de verwachting maar ik wacht geduldig af.
 
Die 15% korting is volgens mij een pure loterij. Jaren niks gehad (wel via-via gekregen), maar onlangs kreeg ik er 1 in de mail met "we missen je" - terwijl ik 2 weken ervoor een Matriarch bij ze had besteld.
 
Die 15% korting is volgens mij een pure loterij. Jaren niks gehad (wel via-via gekregen), maar onlangs kreeg ik er 1 in de mail met "we missen je" - terwijl ik 2 weken ervoor een Matriarch bij ze had besteld.

Dat is dan wel een beetje balen..
 
Nee, ik had de Matriarch met 10% korting dus ik was niet bitter :D heb Bitwig gekocht met de 15% korting.
 
Ik kan nog wel 2 keer 5 % regelen voor iemand. Geldig tot 15 sept. Geen pm aub.

Hoi Klinksje, Heb je nog een code beschikbaar? Zou helpen om m'n GAS-pijn een beetje te verzachten :P

Liefst via een PM-etje. Many Thanks.
 
Laatst gewijzigd:
Hoi Klinksje, Heb je nog een code beschikbaar? Zou helpen om m'n GAS-pijn een beetje te verzachten :P

Liefst via een PM-etje. Many Thanks.

Ik heb ook nog twee keer 5% voor de geinteresserden. Ook tot 15 september geldig.
 
Back
Top