Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik vind Bax de laatste maanden ernstig spaarzaam met kortingscodes. Ze hebben voldoende klanten inmiddels gok ik. ;)
 
Keymusic morgen 11e 11%, schatjes.

Wapenstilstandsdag op 11 november is een jaarlijkse herdenking van het einde van de Eerste Wereldoorlog. Tijdens deze nationale feestdag zijn alle KEYMUSIC winkels gesloten. Maar op onze website kan je op deze speciale dag éénmalig profiteren maar liefst 11% extra korting.

Ga naar www.keymusic.com en geef kortingscode “KEY11” in je winkelwagen. Je korting wordt direct verrekend. Veel plezier en een fijne dag gewenst!
Naar de site


Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Helpdesk
Helpdesk
E-mail
E-mail
Winkels
Winkels
Copyright © 2015 KEYMUSIC, All rights reserved.
Je ontvangt deze e-mail omdat je als klant staat geregistreerd of je hebt aangemeld op onze website. Vous recevez ce mail car vous avez été enregistré comme client dans notre base de données, en magasin ou sur notre site.

Our mailing address is:
KEYMUSIC
Ankerstraat 81
Sint-Niklaas 9100
Belgium

Add us to your address book


unsubscribe from this list update subscription preferences
 
By the way, een tip voor de metalfans onder ons: bestel iets bij large.nl en word meteen lid van de Backstage Club. Binnen een week of twee ontvang je een clubpas. Met deze clubpas kun je 5% korting bij Bax krijgen. :okdan:
 
Bedankt voor de tip weer Klinkske.
Ik vraag me wel af waarom ik geabonneerd ben op de nieuwsbrief van Keymusic als ze dit soort kortingsacties niet doorgeven. Ik zou deze actie anders niet geweten hebben.

Mss afh van je uitgaven van de afgelopen tijd? Ik kocht een kenton pro solo en een rytm. Loopt op…
Zo is de Dominion 1 misschien te koop voor 1380 - 11%!! Proberen maar!
Gek dat ze volgens Sherman filterbanks verkopen en die niet op de site staan én bovendien niet antwoorden op mijn vraag eerder of ze die konden leveren. Ach, ik ga deze korting laten passeren. Hier staan nog bakken ongeduldig te wachten op een 2e 'power on' sinds aankoop. :stupid
 
Die 11% is leuk, maar als de prijzen 15% hoger liggen dan bij Bax heb je er ook niet zoveel aan...
 
Ach ja, Bax heeft meermaals 10 en zelfs een keer 15% korting gegeven en ook daar zegt het niets over de kwaliteit van de winkel zelf. Dit maakt keymusic (noch Bax) plots een winkel met goede service en/ of uitstekende klantvriendelijkheid. Korting is echter altijd meegenomen: Het blijven dozenschuivers......(wat verder prima is).

Ook bij keymusic overigens voorzichtigheid geboden m.b.t. de geclaimde levertijden....
 
Laatst gewijzigd:
Bedankt voor de tip weer Klinkske.
Ik vraag me wel af waarom ik geabonneerd ben op de nieuwsbrief van Keymusic als ze dit soort kortingsacties niet doorgeven. Ik zou deze actie anders niet geweten hebben.

Klopt, ik wist t ook niet en zie het ook niet terug op de homepage... Je aankoop geschiedenis zal wel bepalend zijn.

Code werkt overigens wel, TOP :)
 
Keymusic is met korg enz net even duur als bax.
Anyway. Vandaag mail van baxmet unieke 5% korting code die week geldig is omdat ze me missen.
Misbruik ze maar: first come first Uw unieke 5% kortingscode is:

5PRZ5Y73

Werkt enkel voor de eerste gebruiker!
 
Ik heb vorig jaar een product van Squier besteld bij Keymusic toen ik een kortingscode bij Bax niet kon gebruiken met dat merk..
Werd telefonisch goed geholpen bij Keymusic en kreeg een prima prijs ook.
Er werd op de website al gesproken over een levertijd en die werd dus nadat er contact met de importeur was geweest naderhand keurig doorgegeven. Daarna heb ik besteld. Levertijd viel later ook nog korter uit.

Volgens mij een prima winkel met goede service dus :mega:
 
Ik heb ook goede ervaringen met Bax terwijl anderen weer erg slechte ervaringen hebben. Met feedback Rotterdam (nu Keymusic) heb ik zowel hele goede als slechte ervaringen (en dan bedoel ik ook echt extreem slecht. Ik kom hier nooit meer slecht uiteindelijk....).

Ik gaf alleen aan dat het geven van een bepaald percentage korting niets zegt over de kwaliteit van een winkel (zoals een post deed suggereren). Niet meer en niet minder. :)
 
Ik vind key music ook okey,, De winkel van Mechelen is ook het best bereikbaar,
Maar ze mogen eens wat meer zorg dragen voor de dozen.. Meestal is de doos ergens beschadigd,,

Soit, Mss kunnen we er een nieuwe topic voor aanmaken, maar op 27 Nov is het weer black friday,,
Apple doet weer mee precies...
 
Alleen die webshop van key music vind ik maar niks, vind daar maar eens iets op...

Verder op zich een leuke winkel, enkel de prijzen in de winkel staan heel vaak niet correct aangegeven.

Als je dan vermeldt dat het op de webshop een andere prijs is krijg je die meestal wel, maar ik ben niet zeker of je niet de volle mep betaalt als je niks zegt...
 
Akkoord. Maar bij Key-Music heb je voor je geld wel een nieuw product en geen B-Stock die al minstens 1 keer is bepoteld (inclusief krassen) zoals bij Bax. Ik weet het, we hebben het er al over gehad maar ik wou het nog maar eens zeggen.
 
ik heb de kerel vd website eens aan de lijn gehad omdat de website net vernieuwd werd en ik in NL had besteld ipv België - hoop gedoe… Had 'm wat opmerkingen gegeven, of 't veel geholpen heeft...
Website is idd een kreng. Zoek maar eens een K Arp. Vind je niet zomaar, is er wel.
 
Wat een totale onzin, net of Bax alleen maar B stock items verkoopt.
En als dat wel een keer gebeurd wat dan nog ? gratis retourneren.


Akkoord. Maar bij Key-Music heb je voor je geld wel een nieuw product en geen B-Stock die al minstens 1 keer is bepoteld (inclusief krassen) zoals bij Bax. Ik weet het, we hebben het er al over gehad maar ik wou het nog maar eens zeggen.
 
zou fijn zijn als er iemand laat weten als ie mijn bax korting heeft gebruikt
 
Code voor BAX-Shop of Keymusic

Code voor BAX-Shop of Keymusic

Hallo iedereen,

Heeft er iemand nog een kortingscode over van Bax-Shop of anders eventueel Keymusic ??
Alvast bedankt.
Groetjes Schaar
 
Wat een totale onzin, net of Bax alleen maar B stock items verkoopt.
En als dat wel een keer gebeurd wat dan nog ? gratis retourneren.
Ik heb zelf ook een paar x meegemaakt. Voorkomen is beter dan genezen
 
Back
Top