Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Bax -5% nog kleine week goed:

Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

En uiteraard v.a. €50,- etc.
 
Wanneer geeft Bax eigenlijk 10% korting? Ik heb alleen nog maar 5% en 7% zien voorbijkomen. Of is dit een persoonlijke korting (bv. een klacht)?
 
Ik heb wel 2x een 50,-code gekregen na klachten. Daar zijn ze wel netjes mee. Maargoed ik vind ze vaak net wat duurder dan Thomann maar het lukt altijd wel om met 5% korting te kopen.
 
Thomann doet nooit codes denk ik. Als je de beste prijs wil zien elders heb ik wel n tip waar je in een ogenblik lage prijzen ziet. Stuur maar pm dan
 
Ik had t eerder al gedeeld hoor maar hier komt ie:



je gaat naar deze website en geeft je wannahave in. Vervolgens kies je de juiste uit de lijst als je een lijst krijgt. Nu zie je als je een beetje scrollt de prijzen van enkele winkels die scherp zijn. Soms héél scherp. Het is ook mijn referentie voor 2ehands prijzen, wetende dat in frankrijk alles minder duur is dan in de Benelux

voorbeeldje:

In dit voorbeeld zit de NL-se baxprijs voor de matriarch niet in, die is nl al weken lager (en enkel in NL gek genoeg) tenzij bax de prijs net opschroefde.
Veel zoek plezier. Ik ontdekte zo bijvoorbeeld de goedkoopste korg 700FS vorig jaar.


Schermafbeelding 2023-12-23 om 17.41.56.png

voorbeeldje:
 
nog eentje? die 1099 hydra is momenteel uit stock maar was goedkoper nieuw dan b stock bij bax. En voor 800 euro een hydra mag je op MP zoeken, daar vragen ze rond de 1000.
Hoe ik dat weet? Ik heb geen leven en maak geen muziek. :D


Schermafbeelding 2023-12-23 om 17.45.30.png
 
@Klinkse Bedankt voor het delen. Altijd interessant vergelijken van prijzen.

Het gaat mij er niet om, om altijd maar, bij de goedkoopste te kopen maar wel om te zien hoeveel het verschil is. Goed personeel kost geld daardoor klantenservice ook.
 
Laatste keer dat ik hierover post anders wordt het echt teveel van het goede.. maar voel je vrij de code SYNTHFORUM te gebruiken in mijn winkeltje sampl.me voor 5€ korting op 't eerste product. En ik zal in de toekomst nog wat meer codes genereren voor forumleden als er weer iets nieuws is :)
 
Heeft iemand een 10% kortingscode van Bax voor mij? Een ander percentage is natuurlijk ook welkom
Graag via PB. Ik kan tijdens oudjaar niet elk moment op sf kijken.

Ik krijg geen kortingscode(s) omdat ik altijd als gast bestel.
 
Back
Top