Kortingscodes muziekwinkels gevraagd/aangeboden

Ik heb er ook nog een van -10% (alleen vandaag nog geldig), dus reageer maar en anders komt ie vanavond gewoon hier te staan. 😌
 
Kennelijk loopt er op diverse plaatsen vandaag die -10% af zo te lezen, maar Bax duwt nog dat even terug door diverse prijzen net vandaag even te verhogen.

Wonderlijk, iets dat ik op het oog heb is vandaag ineens weer een stap duurder dan gisteren. Soort Black Friday fratsen zou je zowat gaan denken? Toeval, kan ook.
Ja inderdaad, daarom gaf ik ‘m ook weg.. had iets op het ook en wilde de volgende dag bestellen en bleek het ineens bijna 20% duurder geworden van de ene dag op de andere (en nog steeds niet op voorraad).. Paar euro omhoog, okee maar wordt wel echt belachelijk zo..

Dan betaal ik liever ietsje meer dan dat ik de code gebruik.. (met code ietsje goedkoper nu dan bij andere winkel, maar principes nu…pfff)


Zo, uitgemopperd..nu koffie!
 
  • Duimpje
Duimpjes: L56
Kennelijk loopt er op diverse plaatsen vandaag die -10% af zo te lezen, maar Bax duwt nog dat even terug door diverse prijzen net vandaag even te verhogen.

Wonderlijk, iets dat ik op het oog heb is vandaag ineens weer een stap duurder dan gisteren. Soort Black Friday fratsen zou je zowat gaan denken? Toeval, kan ook.

Ik zag zelf dat een product inderdaad gister was verhoogd, maar ook een product dat was verlaagd met bijna 10%. Zelf denk ik niet dat ze de prijzen verhogen i.v.m. met het aflopen van kortingscodes. Als het doel is mensen over de streep te trekken iets te kopen, ga ja natuurlijk iets duurder maken op de laatste dag. Ik denk eerder dat het aflopen van kortingen samenloopt met het indexeren van prijzen. Is de dollar lager tegenover de euro, wordt apparatuur uit de USA goedkoper, is de stock van een synth door te hoog gaat de prijs naar beneden, etc. etc.
 
Ja inderdaad, daarom gaf ik ‘m ook weg.. had iets op het ook en wilde de volgende dag bestellen en bleek het ineens bijna 20% duurder geworden van de ene dag op de andere (en nog steeds niet op voorraad).. Paar euro omhoog, okee maar wordt wel echt belachelijk zo..

Dan betaal ik liever ietsje meer dan dat ik de code gebruik.. (met code ietsje goedkoper nu dan bij andere winkel, maar principes nu…pfff)


Zo, uitgemopperd..nu koffie!
Herkenbaar, fijn dat we elkaar hier even gevonden hebben om ons gevoel te ventileren ;)

Mocht er achter het prijzen-gestuiter een specifieke influencing gedachte zitten om mensen over de streep te trekken dan zou je zeggen dat het net het tegenovergestelde bereikt.

Maar wat Stentec ook zei hier net boven, waarsch zal het gewoon net toevallig zijn, en geen sinister complot.

Hoe dan ook, dat ding wat ik op het oog had had niet alleen een hogere prijs gekregen, maar ook een langere levertijd. Dus skip. Prima zo, Bax helpt ons via hun gejojo om onze aankopen te verminderen. :halleluja
 
Hi! Heeft iemand nog een geldige 10% kortingscode van bax, ben bereid je er 20€ voor te geven, stuur maar een Pb-tje!:okdan:
 
Back
Top