Een track die echt af is

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Lid sinds
10 augustus 2008
Berichten
12.489
Ja, je verwacht het niet, maar ik maak ook wel eens wat af :D en doe ook wel eens andere stijlen. Dit is mijn remix van L'Enfant - Electric Paradise

https://soundcloud.com/raphiegrooves/lenfant-electric_paradise-raphie-grooves-remixxx
 
Ik mis wat leven? Ik word niet echt meegesleept om eerlijk te zijn. Structuur is anders wel goed hoor. Mag misschien meer reverb aan te pas komen, ligt em ook bij de beat. Hij mag meer swingen. IMHO

:kimono:
 
Ik mis wat leven? Ik word niet echt meegesleept om eerlijk te zijn. Structuur is anders wel goed hoor. Mag misschien meer reverb aan te pas komen, ligt em ook bij de beat. Hij mag meer swingen. IMHO

:kimono:

Denk dat iets van een lage Pad of Strings op de achtergrond (bv Side Chained) wat meer leven kan toevoegen :)
 
Lekker baslijntje.. :) maar hij zit een beetje in de weg qua sub met de kick.. misschien wat laag eruit en wat meer karakter geven.. komt (het baslijntje) ie er beter uit denk ik.
Voor de rest mag er wel iets meer in idd.. lekker funky gitaartje of 'n catchy, funky synth riffjes.
 
Klinkt netjes maar vrij braafjes, nieuwe beat onder het origineel en wat subltiele dingen weggelaten.. Persoonlijk vind ik een remix beter als je er meer aan verbouwd.. Bijvoorbeeld flink kappen in de vocals.. Baslijntje inkorten etc.

Maar de delay aan het einde vind ik sehr schön..
 
Laatst gewijzigd:
ik sluit me aan bij de rest. Het is hooguit een re-edit, geen remix. Daarvoor ligt dit veel te dicht bij het orgineel. Als remix mag je toch wel wat creativer uit de hoek komen.
In het laag vecht je kick te veel met de baslijn.
Ik zou een aantal percussie elementen verder in de mix zetten met behulp van reverb en eq en anders pannen, ik vind je stereobeeld niet echt werken
 
Dank. Heb even voldoende feedback, haal hem even weg
 
Ik dacht een update.. maar misschien is een betere titel nu.. Een track die eraf is :D
 
Nee geen update, vond de feedback wel interessant maar ben tevreden, dus we laten het hierbij
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top