[HaRdCoRe] BReyn - Real supremacy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gewoon daarna op zoek naar een nieuwe sample. Youtube, series, films, het buitenlandse journaal, ik neem bijna elke dag shit op met Audacity en dan ga ik die regelmatig mooi allemaal terugluisteren en knippen.

En wat minder opvliegend reageren is denk ik ook voor je eigen hart stukken beter Breyn... relax, je bent aan het leren en dan krijg je, hopelijk, vaak kritiek, goede en slechte. Neem het ter harte en je zult beter worden!

is een minder punt van mij i know
extremely explosive karakterke especially when it gets personal ;)
goede kritiek ? er werd gewoon gezegd dat het een kakafonie was en heb nergens pointers teruggevonden buiten dat mijn staart van mijn kick te lang was

Of anders kan ik niet meer lezen ¿
 
Mario schreef toch al:

- Outdated sound (dus een gedateerd overall geluid)
- Vocals nabewerken met effecten
- Arrangement moet beter (zie ook punt 1 trouwens denk ik)
- Afmix moet beter
- Leadsounds moeten breder, dikker en voller

En hup, nu weer muziek maken, van "strijen" wordt niemand beter in muziek maken, toch? :)
 
Ik zal je een goed voorbeeld geven.
Ik heb bijvoorbeeld een aantal tracks gemaakt mbt mijn Ziekte van Crohn. Nu had ik dus uit verschillende documantaires over Crohn, inflammatory bowl disease ook wel in het engels, stukken gesampled en flink bewerkt. Maar juist dat.. Dat geeft het net niet het standaard wat je wel veelal hoort in de hedendaagse hardcore. Dat geeft het ook meer jou style.

Gewoon out of the box denken. Fuck die rap vocals en shit, allemaal teveel gedaan al :D lol
 
Mario schreef toch al:

- Outdated sound (dus een gedateerd overall geluid) => outdated? die lead..??
- Vocals nabewerken met effecten => klopt
- Arrangement moet beter (zie ook punt 1 trouwens denk ik) => juist in de intro alles na de break is imo ok enkel nog een outro toevoegen en wat edits om het spannend te houden klopt wel op dat gebied :)
- Afmix moet beter => is niet afgemixt doe ik zoals iedereen op het allerlaatste voor het masteren
- Leadsounds moeten breder, dikker en voller => tot daar m'n kennis ;)

En hup, nu weer muziek maken, van "strijen" wordt niemand beter in muziek maken, toch? => klopt :okdan: vind het zelf ook ni echt prettig ( zeker niet met zielsgenoten ) maar de frustratie de laatste dagen heeft zich opgebouwd tot dit en ik moest het kwijt :)

Nu ben ik tenminste terug kalm :D
 
Haha, jij en Tom fittie of wa danG G ? :LOL:
 
Belgen :P
 
Moh wie zie ik passere? zo heeeeel toevallig eh :D

Accelerator came, he saw en he left d room :D:D:D

pointers vliegen rond m'n oren *woosh*
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top