[HaRdCoRe] BReyn - Real supremacy

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
speciaal voor onze Laurel & Hardy,... hardy har har :D

Here you go visionary infidels

5de x dat de vocal gebruikt wordt dan eh 8~
4 pro's gebruiken 'm en er kraait geen haan,.. ik de gepassioneerde amateur doe dit en dan krijg ik commentaar :okdan: :kont: en euh eerlijk gezegd ik herken 'm maar van 1 track dusja i don't give a SHIT

https://soundcloud.com/breyn-1/real-supremacy-final-edit

Kopiëren is normaliter niet aan mij besteed, nuja kon ik niet als repliek laten dienen vooraleer dit te posten. Ik wil net afwijken van de standaard. Kwil zeker en vast geen copy of a copy of a copy... en mijn tong bruin likken om iets te weten te komen zal je ook niet zien gebeuren ;) Showen me skillz van anderen, wow respect :D

@ Nuclear Fallout: luisteren is je sterkste kant ni eh volgens jou zit er een kick, guitar riff en vocals in de vorige versie 8D :D simpele geest, NOTHIN' BUT AAAAAIIIIIRRRR close but no :L AIIIIT :D
 
respect

Iets waar jij blijkbaar geen kennis van hebt.
Serieus kerel, mensen met meer verstand van zaken gaan jou kritiek/tips geven en enige wat je zegt is dat het je geen fuck boeit.
Toont gwn dat jij geen respect hebt tegenover anderen.
 
Iets waar jij blijkbaar geen kennis van hebt.
Serieus kerel, mensen met meer verstand van zaken gaan jou kritiek/tips geven en enige wat je zegt is dat het je geen fuck boeit.
Toont gwn dat jij geen respect hebt tegenover anderen.

Justified retaliation kleine :D BULLSEYE :D


https://soundcloud.com/breyn-1/real-supremacy-final-edit
 
Het gaat erom dat ze al over used zijn geweest die vocals, jij als producer moet juist met iets vernieuwend komen. Probeer orgineel te blijven.
Er mag overigens nog een hoop aan je sound gedaan worden, het heeft wel potentie. Maar het klinkt nogal outdated. En je vocal usage vind ik nog niet top. Ik zou dat cutten, filteren.. Distorten.. Of what ever.

Hij is echt al te veel gebruikt in de grotere platen.
Qua arrangement/afmix laat het ook wat te wensen over. Mag je als het aan mij lag nog way meer tijd in steken. Ook vooral in de dikte en breedte van je leadsounds.
 
@ Nuclear Fallout: luisteren is je sterkste kant ni eh volgens jou zit er een kick, guitar riff en vocals in de vorige versie 8D :D simpele geest, NOTHIN' BUT AAAAAIIIIIRRRR close but no :L AIIIIT :D
Dit is niet heel erg gepast imo. Je kan het ook netjes houden.
 
Het gaat erom dat ze al over used zijn geweest die vocals, jij als producer moet juist met iets vernieuwend komen. Probeer orgineel te blijven.
Er mag overigens nog een hoop aan je sound gedaan worden, het heeft wel potentie. Maar het klinkt nogal outdated. En je vocal usage vind ik nog niet top. Ik zou dat cutten, filteren.. Distorten.. Of what ever.

Hij is echt al te veel gebruikt in de grotere platen.
Qua arrangement/afmix laat het ook wat te wensen over. Mag je als het aan mij lag nog way meer tijd in steken. Ook vooral in de dikte en breedte van je leadsounds.

Noem die platen is op voor me want ik ken enkel die van Noize Supressor
Ik kwam die vocal tegen ben 'm niet gaan zoeken en hij wordt nu 2x gebruikt ? is vlug verholpen als het dan toch zo storend is

Dynamiek en details bijwerken check thanks :D
 
Dit is niet heel erg gepast imo. Je kan het ook netjes houden.

netjes en recht evenredig
mocht ik niet zo stevig in mijn schoenen staan dan had dit demotiverend kunnen werken en het biedt TOTAAL geen meerwaarde in dit ondertussen giftig wordend draadje
 
Justified retaliation kleine :D BULLSEYE :D


https://soundcloud.com/breyn-1/real-supremacy-final-edit

Jij bent echt gwn hopeloos kerel! Laatste keer dat ik jou stukjes geluisterd heb. :)
 
Hoe oud bende gij eigenlijk ?
 
Beter goed nagemaakt als slecht verzonnen.
 
[offtopic]

Mario, gij sprikt verrekte goed Brabants vur een Hagenees! :D

[/offtopic]

:D je neemt de woorden uit m'n mond, schrok er zelf van :okdan:

https://soundcloud.com/breyn-1/real-supremacy-final-edit

Afleiding ... dank je :engel:
 
http://www.lololyrics.com/

Ik kan zo niet opnoemen in welke tracks deze vocals al zitten, maar misschien kan Lololyrics dat vertellen?

Altijd handig om daar ff te kijken als je een leuke sample denkt te hebben gevonden. Uiteraard staat het je vrij om te gebruiken wat je wilt, ook al is het ooit al gebruikt, maar ik heb persoonlijk originaliteit hoog in het vaandel staan.

Zo kan ik me nog goed herinneren, Tom :), dat wij een hele coole sample hadden (meerdere zelfs) uit een film.

Track hebben we nooit afgemaakt, maar vrij kort daarna kwamen er twee tracks uit met die sample erin. Dan pleur ik hem gewoon weg hier :D.
 
http://www.lololyrics.com/

Ik kan zo niet opnoemen in welke tracks deze vocals al zitten, maar misschien kan Lololyrics dat vertellen?

Altijd handig om daar ff te kijken als je een leuke sample denkt te hebben gevonden. Uiteraard staat het je vrij om te gebruiken wat je wilt, ook al is het ooit al gebruikt, maar ik heb persoonlijk originaliteit hoog in het vaandel staan.

Zo kan ik me nog goed herinneren, Tom :), dat wij een hele coole sample hadden (meerdere zelfs) uit een film.

Track hebben we nooit afgemaakt, maar vrij kort daarna kwamen er twee tracks uit met die sample erin. Dan pleur ik hem gewoon weg hier :D.

Originaliteit staat vanboven bij mij maar die vocal ken ik enkel van Noise supressor's track en zolang er geen enkele ziel hier de andere tracks weet neer te pennen blijft ie waar ie nu is.

btw thanks vr de link altijd handig idd ;)

-- edit --

ff voor de duidelijkheid:
kreeg de acapella in m'n handen en tijdens het checken dacht ik van ok 1 x gebruikt fuck it hij is te goed
true story nothin less nothin more
 
Het is nu ook niet alleen die vocal hoor btw, er zijn nog een hoop punten waar je aan kan werken.

Je zou eens een track moeten nemen ter referentie en die naast de jouwe leggen.
 
Gewoon daarna op zoek naar een nieuwe sample. Youtube, series, films, het buitenlandse journaal, ik neem bijna elke dag shit op met Audacity en dan ga ik die regelmatig mooi allemaal terugluisteren en knippen.

En wat minder opvliegend reageren is denk ik ook voor je eigen hart stukken beter Breyn... relax, je bent aan het leren en dan krijg je, hopelijk, vaak kritiek, goede en slechte. Neem het ter harte en je zult beter worden!
 
Het is nu ook niet alleen die vocal hoor btw, er zijn nog een hoop punten waar je aan kan werken.

Je zou eens een track moeten nemen ter referentie en die naast de jouwe leggen.

een hoop punten... enlighten me Mario
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top