Meningen over Synthesizers.com

Ik ben op zoek naar een systeem dat uitgebreid en veelzijdig is, en erg goed klinkt. Het is niet de bedoeling om een systeem te kopen en dat uit te blijven breiden.

Het systeem waar marcmarc het over heeft komt in een leuke formfactor:



Klein maar toch veelzijdig, en met zo'n kast is het enige risico dat je er eentje koopt die er op lijkt maar dan met andere modules ;)
 
Vergeet naast Krisp1/Oakley ook Modcan B niet, die heeft ook net iets andere typen modules dan .com spul, wel prijzig ook, maar dan heb je ook wat.


En idd Hordijk, dat is echt built to last dat spul en erg veel mooie opties (met veel normalisering)
 
Als je makkelijk en leuk wilt beginnen, gewoon een Model 15 kast van COTK.

Mwha, als je een MOOG adept bent wellicht :D


Elektrovolt schreef 4 jaar geleden:
"heb Rob zijn modules uitgebreid gezien en gehoord, erg mooi spul, weer net even anders dan al die 'traditionele' Moog clones. mooi uitgevoerd ook. "

Dit is de draad over Rob Hordijk hier op SF (2010):
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=128550

Dat 'net even wat anders' blijkt een behoorlijk vergaande muzikale impact te krijgen als je de moeite neemt om die link met de filmpjes helemaal af te kijken.

Als ouwe en ongeduldige rot irriteerde mij de uitgebreide uitleg maar, ik vond het meer dan de moeite waard om kennis te nemen van zijn zeer doordachte opzet en extra's die hij heeft bedacht. Eindelijk weer eens iemand die wat durft op dit vlak (buiten mijzelf dan natuurlijk :maffia::dubbel::mega:)

Groet,

Marc
 
Back
Top